וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.6

ריאל מנסה לפתות את סוארס עם שכר מופקע, ברצלונה וסביליה במגעים להעברתו של רקיטיץ', ולנסיה ואתלטיקו בעקבות לוקאקו, וייה חתם לעשרה משחקים באוסטרליה, בלם חדש למילאן והיכן יאמן גאטוזו? כל השמועות וההעברות בעולם

שחקן ברצלונה, ססק פברגאס. GettyImages
מבולבלים? גם אנחנו. ססק פברגאס/GettyImages

העברות

* אלכס, בלמה הברזילאי של פריס סן ז'רמן, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנתיים במילאן. השחקן בן ה-31 אמר לאחר החתימה: "הייתה לי הזדמנות לעבור למילאן כשהייתי בפ.ס.וו, אבל זה לא קרה. אני שמח להשלים את המעבר הזה עכשיו". לידיעה המלאה

* ליברפול סיכמה עם לברקוזן על העברתו של הקשר אמרה צ'אן, בו הייתה מעוניינת גם באיירן מינכן. סכום ההעברה הוא 9.75 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* מנצ'סטר סיטי הודיעה שדויד וייה, שחתם בקבוצת הבת החדשה של המועדון ניו יורק FC, חתם על חוזה ל-10 משחקים במדי מלבורן סיטי מהליגה האוסטרלית, בשורותיה יבלה תקופה קצרה עד שקבוצת ה-MLS החדשה תצא לדרכה ב-2015.

* ג'נארו גאטוזו, שחקן העבר של מילאן, מונה למאמנה החדש של אופי כרתים היוונית. האיטלקי בן ה-36 חתם לעונה אחת, וזו תהיה הקבוצה השלישית שלו כמאמן, אחרי שנכשל כמאמן-שחקן בסיון השוויצרית ופוטר אחרי כחודשיים בפאלרמו.

* ולריאן איסמאל, 38, הבלם הצרפתי שזכה בעשור הקודם בדאבל עם ורדר ברמן ועם באיירן מינכן, קיבל תפקיד ראשון בקריירה כמאמן וידריך בעונה הבאה את נירנברג, שירדה לבונדסליגה השנייה.

* סיידו קייטה בן ה-34 שסיים את חוזהו בוולנסיה חתם ברומא לעונה.

* הבלם השוויצרי פיליפ סנדרוס חתם לשנתיים באסטון וילה.

* החלוץ בן ה-34 קני מילר, שסיים את חוזהו בואנקובר, חתם על חוזה לעונה אחת בריינג'רס שבה שיחק בעבר.

* הקשר אלן האריך את חוזהו בבראגה עד 2015. הברזילאי בן ה-34 משחק בקבוצה הפורטוגלית מאז 2008.

קני מילר שחקן גלאזגו ריינג'רס. רויטרס
סוגר מעגל. קני מילר/רויטרס

שמועות

* לאן ססק פברגאס יעבור? כלי התקשורת מעט חלוקים בעניין. אחרי שג'רארד פיקה תועד לוחש לויסנטה דל בוסקה ש"העסקה סגורה", טוען "אקספרס" כי קשר ברצלונה יגיע למנצ'סטר יונייטד מהסיבה שזו לא תתמודד בעונה הבאה בליגת האלופות ולא תהווה איום על הקטלאנים. ב"מטרו" לעומת זאת טוענים שהוא בדרך לצ'לסי שמוכנה להציע לו שכר בגובה 200 אלף ליש"ט בשבוע.

* ב"מירור" בטוחים שמאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, מפעיל לחץ על ראשי הקבוצה כדי לצרף את מלך השערים של ליברפול, לואיס סוארס, תמורת שכר שבועי בגובה 250 אלף ליש"ט. האם האורוגוואי יעזוב הקיץ את ליברפול?

* עוד בריאל: על פי "מארקה", המגן פאביו קואנטראו כבר חתם על הארכת חוזהו במועדון עד 2019 וירוויח כ-4 מיליון יורו לעונה, אך אלופת אירופה טרם הודיעה על כך רשמית.

* טונהאם מנסה לצרף מגן שמאלי ובכוונתה לזרז את החתמתו של מגן סביליה, אלברטו מורנו. על הפרק: 14 מיליון ליש"ט, את רוברטו סולדאדו בהשאלה ואת הקשר אטיין קאפו.

* ב"דיילי סטאר" סבורים שההחתמה הצפויה של דייגו קוסטה בצ'לסי, שתהפוך להעברה הגדולה ביותר הקיץ של המועדון, תסלול את דרכם של פרננדו טורס ודמבה בה החוצה מהמועדון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ליברפול לואיס סוארס חוגג שער. AP
בקרוב ישתף פעולה עם רונאלדו? סוארס/AP

* באתלטיקו מעוניינים מאוד לראות את רומלו לוקאקו כמחליפו של קוסטה. אם החלוץ הבלגי יצטרף, זה יהיה בהשאלה. למרות זאת, גם ולנסיה רוצה את לוקאקו ומוכנה לשלם תמורתו 18 מיליון ליש"ט.

* ב"אקספרס" מדווחים שארסנל מקווה לצרף את נמניה פייצ'ינוביץ', בלמה הסרבי של ניס שסיים חוזה והפך לשחקן חופשי.

* סאות'המפטון סימנה את מאמנה של פולהאם, פליקס מגאת', כמחליפו של מאוריסיו פוצ'טינו שיאמן העונה את טוטנהאם.

* חאבייר מסצ'ראנו אמור להאריך את חוזהו בברצלונה, כך על פי רשת "סקיי". לארגנטינאי יש חוזה עד 2016 וסעיף היציאה שלו עומד על 100 מיליון יורו.

* האם איבן רקיטיץ', קשרה הקרואטי של סביליה, בדרך לברצלונה? ב"ספורט" מדווחים שהשחקן מתקרב כאשר הקטלאנים מודעים לכך שגם אתלטיקו וריאל מדריד עוקבות בדריכות. סכום ההעברה המדובר הוא כ-20 מיליון יורו. על פי הדיווח, מתקיימים מגעים מתקדמים בין המועדונים והשחקן.

רומלו לוקאקו, שחקן אברטון. Alex Livesey, GettyImages
אתלטיקו או ולנסיה? לוקאקו/GettyImages, Alex Livesey

* אחרי הדיווחים על האפשרות שמריו באלוטלי יעבור לגלאטסראיי, התראיין נשיא הקבוצה הטורקית אונאי אייסל והבהיר שהמאמן רוברטו מאנצ'יני סירב לכך בכל תוקף. "הוא אמר לי שבאלוטלי לא מתאים למשחק שלנו ושהוא לא חיזוק נכון עבורנו", אמר.

* במילאן מתכוננים לאפשרות שמריו באלוטלי יעזוב, ובאיטליה מדווחים שהקבוצה שוקלת טרייד עם באיירן מינכן לגבי מריו מנדז'וקיץ' תמורת החלוץ הסורר.

* מאמנה של באזל לשעבר, מראט יאקין, אמור לאמן את ספרטק מוסקבה. על פי הדיווחים, נשיא ספרטק, לאוניד פדון, הגיע לסיכום עם יאקין לגבי הגעתו לקבוצה.

* ורונה מתכוונת להאיץ את המגעים לצירופו של קשרה של נאפולי, כריסטיאן מאג'ו.

צפו: פיקה חושף את עתידו של פברגאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully