וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ירדה מבניון. הקשר: "מאחל לחיפה בהצלחה"

5.6.2014 / 18:25

המועדון הודיע כי השחקן ירד מהפרק, השחקן אמר: "בדקתי את אופציית החזרה לישראל. לא הגענו לעמק השווה. רואה עצמי חופשי לנהל מו"מ מול כל קבוצה אחרת"

יוסי בניון שחקן קווינס פארק ריינג'רס. Jamie McDonald, GettyImages
אופציה אחת ירדה מהפרק. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

בצעד מפתיע החליטה מכבי חיפה להודיע כי היא מוותרת על החתמת שחקן ק.פ.ר בעונה החולפת, יוסי בניון. קפטן הנבחרת שוחח בימים האחרונים עם אנשי מכבי חיפה והודיע כי הוא יחליט עד אמצע יוני האם הוא חוזר לישראל, אבל היום (חמישי) נרשמה שיחה נוספת בין הצדדים בסיומה הוחלט כי המשא ומתן ייעצר. בניון עצמו מסר את גרסתו לאירועים, כשממש רגע לפני כן, הודיעה הנהלת חיפה כי החליטה לוותר עליו. שתי הגרסאות של הצדדים דומות, אם כי התגובה של בניון הייתה מפורטת יותר. "מועדון מכבי חיפה מוותר על אופציית ההחתמה של יוסי בניון ומאחל לקשר בהצלחה בהמשך דרכו", נמסר מהמועדון.

יוסי בניון מסר את גרסתו לאירועים והגיב: "אחרי תקופה ארוכה שהעדפתי לשמור על שקט ולא לדבר בתקשורת אני חייב להתוודות שהייתה לי התלבטות מאוד גדולה לגביי אפשרות חזרה לישראל ולאחר התייעצות עם משפחתי וחבריי הקרובים החלטנו כן לבדוק את אופציית החזרה לישראל. כמו שהבטחתי בעבר את העדיפות הראשונה תקבל מכבי חיפה וכך עשיתי, נציגיי התנהלו מולם בתקופה האחרונה אך למרות היחסים המצוינים ביני לבין המועדון הנפלא הזה לא הצלחנו להגיע לעמק השווה ואני רואה את עצמי חופשי לנהל משא ומתן מול כל קבוצה אחרת. אני רוצה לאחל מכל הלב בהצלחה למכבי חיפה בעונה הבאה כמו שמגיע לקהל הנפלא שלה". נראה כי ההודעה אכזבה לא מעט מאוהדי הקבוצה, שציפו לראות את בניון משחק בעונה הבאה בסמי עופר.

על פי מקורב למשא ומתן, ההתקשרות בין הצדדים נכשלה בשל הדרישות הכספיות של בניון. גורם במועדון אישר כי: "לא החל משא ומתן משום שההצעה הייתה גבוהה מדי. אנחנו מאחלים לבניון בהצלחה בהמשך הדרך". בניון (ראו ידיעה נפרדת) יקבל עוד במהלך השבוע הבא הצעה רשמית מבאר שבע.

כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, המועדון פנה לראשונה לסטנדרד ליאז' בבקשה לשחרר את טל בן חיים. חיפה הציעה לשחקן חוזה לשנתיים המוערך ביותר מ-300 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully