וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות בין ארבייטמן לבאר שבע. הצעה תוגש לבניון

5.6.2014 / 12:39

הפער עם החלוץ הצטמצמם ובאר שבע תנסה לסכם איתו עד תחילת השבוע. גורם על בניון: "כל האופציות פתוחות. נראה מה עושים"

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
הפערים אינם גבוהים. ארבייטמן/GettyImages

בהפועל באר שבע הקפיאו בימים האחרונים את המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן, אבל ביממה האחרונה נרשמה התקרבות משמעותית בין השחקן למועדון. באר שבע הגישה לחלוץ הצעה רשמית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת והפערים בין הצדדים אינם גבוהים. במועדון מנסים לסגור את העסקה עד יום ראשון, אז ימריא השחקן לחופשה פרטית. במועדון מעריכים שיובל שפונגין יחתום בסופו של דבר בקבוצה. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, שיחקו בעונה החולפת במונס. החלוץ כבר שוחרר בעוד שעל המגן ייתכן שבאר שבע תיאלץ לשלם פיצוי.

בנוסף, בעקבות ההחלטה של יוסי בניון ומכבי חיפה להפסיק את המשא ומתן, בניון מתכוון לבדוק אופציות אחרות בישראל ובחו"ל. האופציה העיקרית הופכת כעת להיות הפועל באר שבע, שמתכוונת להיפגש עם נציגיו ולהגיש הצעה רשמית. גורם בהפועל באר שבע אמר היום: "אחרי שבניון החליט לחזור, כל האופציות פתוחות. נשב איתו ונראה מה עושים".

במועדון אישרו כי בדקו את העלויות של אביחי ידין, אך הנושא תלוי קודם כל בהחלטה של אלישע לוי. המאמן כבר הגיש להנהלה רשימת שמות של שחקנים לתפקיד קשר אחורי זר ושחקן בעמדה קדמית יותר, ומתלבט לגבי העניין הזה. אם חיפה תודיע שהיא מוכנה להשתתף בשכרו של ידין או לשחררו לאלתר, יקודם המשא ומתן עימו. אחרת, באר שבע תלך על קשר אחורי זר. ידין, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, דורש את שכרו המלא מחיפה או שכר נמוך יותר עם פיצוי מהירוקים. במשא ומתן עם רועי גורדנה נרשמו פערים. מתן אוחיון הוצע לאדומים, שכבר זימנו לתחילת האימונים את הבלם השבדי דניאל אסקלינג.

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. Clive Rose, GettyImages
בקרוב בדרום? בניון/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully