וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לליאז' לגבי טל בן חיים, גדיר שוחרר

5.6.2014 / 10:37

הירוקים עשו צעד משמעותי להחתמת הבלם. על הפרק: חוזה לשנתיים. החלוץ מחפש קבוצה. ריאן יגיע לאימונים ואז יוחלט לגביו

מכבי חיפה עשתה צעד משמעותי ראשון בניסיון להחתים את הבלם טל בן חיים. במועדון פנו רשמית לסטנדרד ליאז' לגבי הבלם ואף הגיש לו הצעה כספית. הבלם, שהוזכר כמועמד לעבור לירוקים מספר פעמים הקיץ, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבלגיה ועל פי מקורבים לעסקה, חיפה הציעה לו חוזה לשנתיים בשכר של מעל 300 אלף דולר לעונה.

"זה נכון שפנינו לליאז', המטרה היא לצרף את בן חיים בנוסף לבלם זר", אישרו הלילה בחיפה. גם אם בן חיים יגיע, זה לא ימנע מאלכסנדר סטנוייביץ' לצרף בלם זר. אם בן חיים אכן יגיע, חיפה תנסה לצרף בלם מבלי לשלם עליו דמי העברה משום שאז יהיה מדובר בחריגה מהתקציב המתוכנן. "אם נגיע למצב שבו קינן, בן חיים ובלם זר בכיר מתמודדים על חולצת ההרכב, זה יהיה שדרוג גדול להגנה", אמרו במועדון. יוסי בניון טרם החליט סופית האם לחזור לישראל.

טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז' במשחק מול אסביירג. AP
מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבלגיה. טל בן חיים/AP

יניב קטן ייפגש ביום שלישי או רביעי עם הנשיא יעקב שחר והשניים יחליטו יחד עם עתידו. בחיפה כבר רמזו לקטן כי בעונה הבאה הם לא בונים עליו כשחקן הרכב, אבל השחקן מתקשה לקבל החלטה לפרוש והיה מעדיף להמשיך ולדחות את הפרישה לסוף העונה. העניין הזה תלוי בעיקר בדקות שמייעד לו המאמן החדש. "יניב מגיע לפגישה כדי לשמוע, ואחרי שיבין מה הציפיות הוא יקבל החלטה לגבי המשך דרכו. נכון לעכשיו אין כל החלטה", אמרו בסביבתו של השחקן.

ובינתיים מוחמד גדיר קיבל אור ירוק לחפש לעצמו קבוצה שאליה יושאל בעונה הבאה. עתידו של השוער השלישי רון שושן במועדון יוכרע רק לאחר שיוחלט לגבי מעמדו של אמיר אדרי. אם אדרי יעזוב, שושן יישאר ויהיה השוער השני בקבוצה, אם אדרי ימשיך בחיפה, שושן יושאל לקבוצה אחרת. גם איסמעיל ריאן נקרא לשיחה. ריאן יגיע לתחילת האימונים ורק אז יוחלט לגבי עתידו במועדון. לפגישה נוספת הגיע החלוץ וויאם עמאשה שכבר הוחלט כי יחזור לסגל בעונה הקרובה. חיפה הודיעה לשחקן כי האופציה בחוזהו הוארכה בשנתיים נוספות מעבר לשנה הקרובה.

ומה בגזרת הרכש? חיפה ממשיכים במגעים לצירופו של ניקולה דרינצ'יץ', שממתין לסיכום עם פרטיזן בלגרד. עם השוער ולדימיר סטויקוביץ' נרשמה התקדמות וההערכה היא שהוא יצטרף רשמית עד תחילת השבוע. חיפה מחליטה להחלטה של קנט סייף לגבי המשך דרכו בעונה הבאה. לא מן הנמנע שאם לא יעבור לבלגיה, המועדון יצרף אותו כשכל הפרטים לגביו כבר סוכמו. במקביל, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מנסה להגביר את המגעים לצירוף בלם זר. הבלמים ויאדין סאביץ' ומילוש אוסטוייץ' הוזכרו כמועמד, וגם מריו מלוצ'ה הקרואטי הוזכר. חיפה התעניינה בימים האחרונים גם בבלם הניגרי גגה סוריולה (12 הופעות בנבחרת) בן ה-25 שנחשב לשחקן חופשי. המאמן נוטה כרגע לצרף בלם שהוא מכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully