וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי למקורביו: "באזל לא דיברו איתי, אלה רק שמועות"

4.6.2014 / 14:31

הקשר מודע להתעניינות מצד אלופת שוויץ ולרצון של סוזה לצרפו. סעיף השחרור: 2 מיליון יורו. אוסקר גרסיה מגיע לישראל

עורך וידאו: ליאור נאור

מאמן מכבי תל אביב החדש-ישן, אוסקר גרסיה, ינחת לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) בישראל, לסידורים אישיים יחד עם משפחתו. גרסיה, שחתם לשנתיים ויחזור לקבוצה אותה הצעיד לאליפות, יגיע בטיסה מברצלונה ותחילה יטפל בעניין המגורים שלו ושל משפחתו. ביומיים האחרונים כבר החלו אנשי המועדון הצהוב לחפש למאמן מספר אופציות לדיור, בין היתר באזור בו הוא התגורר כאשר אימן את הקבוצה. קרוב לודאי שבתום הביקור הקצר של גרסיה, הוא ישוב לברצלונה ובהמשך החודש יתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה, ב-15 ביוני.

עוד אישרה הקבוצה היום את הפרסומים לפיהם אנשי צוותו של גרסיה - מאמן הכושר חואן טוריחו ועוזר המאמן רובן מרטינס - יחברו למאמן במכבי תל אביב לאחר שסיכמו גם הם על חוזים לשנתיים.

החתימה של פאולו סוזה בבאזל הפכה את ערן זהבי לאחד המועמדים הראשונים להצטרף אליו, בזכות התקופה המשותפת המוצלחת במכבי תל אביב. אצל האלופה הישראלית מודעים לאפשרות הזו ושומעים את הדיווחים על רצונה של באזל להחתים את מלך שערי ליגת העל לארבע שנים, אך זהבי עצמו אמר למקורביו: "לא דיברו איתי, כרגע מדובר בסתם שמועות".

ערן זהבי עם מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה בחגיגות האליפות. יוסי ציפקיס
החיבור יימשך? ערן זהבי עם פאולו סוזה/יוסי ציפקיס

זהבי, שחתם לאחרונה על חוזה לחמש שנים והפך לכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בישראל עם כ-600 אלף יורו לעונה וסעיף שחרור של כ-2 מיליון יורו, סיים את מסע המשחקים עם נבחרת ישראל והמשיך לחופשה בארצות הברית ומקסיקו. בימים האחרונים הכחיש בפני מקורביו מגעים עם באזל, אך העריך כי יהיה זה מאוד סביר והגיוני שסוזה יחפוץ בשירותיו, ומכאן לדבריו מגיעים הפרסומים.

בניגוד לאוסקר גרסיה, שנתן מילה לג'ורדי קרויף לפני שעזב כי לא ינסה לקחת שחקנים ממכבי תל אביב ושמר על קשר טוב עוד לפני שהשלים את חזרתו למועדון, כלל לא בטוח שסוזה העניק הבטחה דומה. במצב זה, למכבי תל אביב אין שום ערובה לכך שלא ינסה לשכנע שחקנים שלה להצטרף אליו בשוויץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully