וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן אוחיון עשוי להצטרף למכבי תל אביב

בין השחקן לקרית שמונה קיימים פערים כספיים, והוא הוצע לאלופה, שמגלה עניין. גם רוצ'ט ודילמוני טרם חתמו על חוזיהם

מתן אוחיון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
גם מכבי חיפה מתעניינת. אוחיון/ברני ארדוב

בלמה של עירוני קרית שמונה מתן אוחיון עשוי לעבור למכבי תל אביב, וזאת לאחר שסוכנו דודו דהאן, שנמצא בקשרים מצוינים עם המנהל המקצועי של האלופה ג'ורדי קרויף, הציע את השחקן לקבוצה, שמגלה בו עניין. אוחיון מתרחק מקרית שמונה, וזאת לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמות על מימוש האופציה של השחקן. גם מכבי חיפה מביעה התעניינות בשחקן.

בסביבת השחקן טענו שבקרית שמונה לא הסכימו לממש את האופציה לפי התנאים שהוסכמו, וההצעה שנתנו לבלם היתה פחותה, דבר שככל הנראה יוביל את אוחיון לעזוב את הקבוצה הצפונית. לאור אי ההסכמה, אוחיון מתחיל לחפש אחר אופציות אחרות, כאשר סוכנו דהאן החל לשוחח כבר עם קבוצות בבלגיה, ליגה שבה כבר שיחק אוחיון, ובנוסף למכבי תל אביב, שכאמור מגלה עניין בשחקן.

במכבי תל אביב בדקו את האפשרות לצרף את שיר צדק, אך גילו שהעלויות שלו גבוהות, וכעת אוחיון שמגיע כשחקן חופשי הפך לאופציה ריאלית מבחינת האלופה. הצדדים צפויים לשוחח בימים הקרובים בעניין. עם זאת בסביבת השחקן אמרו שהוא מעוניין להישאר בקרית שמונה, ומקווה שבסופו של דבר קרית שמונה תסכים לתנאים שסיכמה עמו מלכתחילה.

גם אדריאן רוצ'ט וחן דילמוני עדיין לא סגרו רשמית את חוזיהם בקרית שמונה, אך ההערכה שהשניים ישחקו בקבוצה בעונה הבאה. ברוצ'ט התעניינה מכבי נתניה בעבר, שעוקבת אחר ההתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully