וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "עשינו משהו מיוחד, רוצים להגיע למונדיאל"

נבחרת הנוער חזרה לישראל אחרי ההעפלה לאל' אירופה, המאמן סימן מטרות והבהיר: "אני לא מאמן שונה ממה שהייתי בעבר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל חזרה הלילה (בין שבת לראשון) מניון, שוויץ, שם העפילה ביום שישי לאליפות אירופה עד גיל 19 לאחר ניצחון 0:1 גדול על גיאורגיה במשחק המכריע. האליפות, שתיערך ביולי הקרוב בהונגריה, תהיה הראשונה בה ישראל תשתתף במתכונתה הנוכחית, לאחר שבעבר הנבחרת כבר שיחקה באליפות עד גיל 18, לפני שינוי הפורמט.

אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל. קובי אליהו
עכשיו הוא יכול לחגוג קצת. אוחנה/קובי אליהו

המאמן אלי אוחנה אמר עם החזרה לארץ: "לפי כמות הטלפונים והסמסים שקיבלתי, עשינו דבר לא שגרתי. כנראה עשינו באמת משהו מיוחד. אנחנו שמחים מזה וזו ההרגשה הכי טובה שיש. אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים. עשינו את אותה עבודה גם קודם, זה לא תמיד הצליח ועכשיו כן. אני לא מאמן שונה מלפני שנה, חמש שנים או שבע שנים ואני לא אהיה מאמן שונה בעוד חמש שנים. אני לא מתעסק בכל מה שמסביב".

על המטרות הבאות הוסיף אוחנה: "המטרה הראשונה היא להגיע לגביע העולמי. שש נבחרות מאירופה יגיעו לשם. יש סיכוי טוב. זה לא פשוט, גם המשחקים ששיחקנו עכשיו לא היו קלים, אבל זו הזדמנות כמעט חד פעמית, להגיע למונדיאל, גם אם זה רק עד גיל 20. אנחנו יכולים לעשות את זה וזו המטרה העיקרית. כי אליפות אירופה כנראה לא ניקח. אם עשינו את זה הפעם, אין סיבה שלא נמשיך לעשות את זה באליפות אירופה, למרות שזו כבר אופרה אחרת, סיפור אחר, מגרשים אחרים. יש נבחרת ביתי, זה בתים קשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שגיב יחזקאל נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל. קובי אליהו
כובש שער הניצחון. יחזקאל/קובי אליהו

כובש שער הניצחון מול גיאורגיה, שגיב יחזקאל מהפועל תל אביב: "כולנו האמנו. המאמן נתן בנו אמון מלא ואמר שאנחנו יכולים לקחת את הטורניר הזה, אם רק נרצה. אחרי הניצחון הראשון והשני הבנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ואני שמח שהצלחנו במשחק האחרון. אני גאה בכל החברים ובצוות. אנחנו שמחים מאוד. אני שמח שהייתי במקום הנכון והייתי הרגל המסיימת, אבל זה בזכות החברים שלי, שעזרו לי. זה פשוט כיף גדול".

המסע הארוך של אלי אוחנה להצלחה: מאחורי הקלעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully