וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: יוליה גלושקו הפסידה 6:0, 6:1 לאראני

המסע המפתיע של הישראלית נקטע בסיבוב השלישי על ידי האיטלקיה המצוינת. יוני ארליך ומלו הברזילאי הודחו בזוגות

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. AP
סיום כואב לטורניר מוצלח. יוליה גלושקו/AP

מסע הקסם של יוליה גלושקו ברולאן גארוס הגיע היום (שבת) לקיצו עם תבוסה כואבת וקשה מול שרה אראני. אחרי שהפתיעה את דונה וקיץ' וקירסטן פליפקנס, הטניסאית הישראלית קיוותה להדהים גם את האיטלקיה המדורגת 10 בטורניר, אך זו הייתה גדולה עליה בכמה מידות ודרסה 0:6, 1:6 תוך 51 דקות בלבד, בדרך למפגש מול ילנה ינקוביץ' (6) בשמינית הגמר. גלושקו בת ה-24, לה היה זה מפגש ראשון ומאוד טראומטי מול אראני, פיינליסטית 2012, תתנחם בהשוואת הישג השיא שלה בקריירה ולעלייה למקום בין 81-84 בדירוג העולמי בסוף הטורניר, מה שיאפשר לה לחלוף על פני שחר פאר.

* ישראלי נוסף שלא יגיע לשמינית הגמר הוא יוני ארליך, שנהנה עד כה מטורניר טוב, אך נעצר בשמינית הגמר של הזוגות. ארליך הפסיד יחד עם מרסלו מלו הברזילאי 6:4, 7:6 למדורגים 9, לוקאש קובוט מפולין ורוברט לינדסטאדט משבדיה, והודחו.

גלושקו בסיום: "היה לי טורניר טוב, אראני שיחקה מדהים"

רולאן גארוס: רפאל נדאל בשמינית הגמר, קביטובה בחוץ

שרה אראני טניסאית איטלקיה. AP
חסרת רחמים. שרה אראני/AP

מהלך המשחק

גלושקו פתחה בהתרגשות גדולה, ואראני ניצלה זאת כדי לשבור כבר במשחקון הראשון ושמרה על ההגשות שלה. גם משחקון ההגשה השני של הישראלית לא היה טוב. היא ביצעה שלוש שגיאות לא מחויבות עם חבטת כף היד ואפשרה לאראני לשבור פעם נוספת. המשחקון הרביעי הצמוד היה בידיים של גלושקו, אך היא פספסה לא פחות מחמש אפשרויות שבירה ולבסוף אראני עלתה ל-0:4. גם אייס ראשון במפגש לא סייע לגלושקו לקחת סוף כל סוף משחקון, כשיריבתה חתמה עם דרופ-שוט נאה, שברה בשלישית ולקחה את המשחקון הבא על האפס כדי להשלים 0:6 קליל במערכה הראשונה שארכה חצי שעה.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק באותה צורה. גלושקו לא מצאה תשובה לעוצמות של אראני, שגתה לא מעט ואפשרה למדורגת 10 בטורניר לשבור על האפס במשחקון הראשון. השליטה של אראני נמשכה עם עוד שני משחקונים חלקים מול גלושקו, בדרך ל-18 נקודות רצופות! הרצף של אראני נעצר על 21, אך זה לא הספיק לגלושקו כדי לקחת משחקון. רק במשחקון ה-11 במפגש, הצליחה גלושקו סוף כל סוף לשמור על ההגשות שלה וקטפה משחקון ראשון כדי לצמק ל-4:1. הרגע הזה היה חד פעמי, שכן אראני חזרה לעצה במשחקונים הבאים וסגרה עניין עם 1:6 במערכה השנייה שנמשכה 21 דקות בלבד. גלושקו סיימה את דרכה בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. רויטרס
לא מצאה תשובות. יוליה גלושקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully