וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: במצב 7:7, במערכה החמישית, המשחק של מארי הופסק

הדרמה בין מארי לקולשרייבר הופסקה אחרי 3 שעות וחצי בגלל החשיכה. נדאל גבר על מאייר, נקבעו משחקי השמינית בנשים

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Michel Euler, AP
הכול מתנהל כמתוכנן. רפאל נדאל/AP, Michel Euler

שבוע המשחקים הראשון של הרולאן גארוס בפריס הגיע לסיומו היום (שבת) עם משחקי הסיבוב השלישי בגברים ובנשים, כאשר במוקד עמד האלוף הבלתי מעורער של החימר, רפאל נדאל, שלא הסתבך מול לאונרדו מאייר הארגנטינאי והמשיך הלאה כמו בן ארצו דויד פרר. אנדי מארי הסתבך בקרב קשה מול פיליפ קולשרייבר, כשהמשחק ביניהם הוספק במערכה החמישית במצב 7:7 בגלל החשיכה.

אצל הנשים, שם הטורניר לא מפסיק לספק הפתעות, פטרה קביטובה (5) הודחה על ידי סבטלנה קוזנצובה וגם אנה איבנוביץ' סיימה את דרכה בטורניר. לעומתן, המדורגת הבכירה ביותר שעלתה על החימר הייתה סימונה האלפ, שחיסלה בקלות את מריה טרסה טורו פלור הספרדיה.

יוליה גלושקו הובסה על ידי שרה אראני והודחה מהטורניר

טניסאי בריטי אנדי מארי. GettyImages
איזה קרב. מארי/GettyImages
סימונה האלפ טניסאית רומניה. AP
ממשיכה לשייט. סימונה האלפ/AP

גברים:

איזו דרמה מהנה סיפקו היום אנדי מארי הבריטי (7) ויריבו הגרמני פיליפ קולשרייבר (28), במשחק שהופסק בגלל החשיכה אחרי שלוש שעות וחצי, במצב של 7:7 במערכה החמישית! הגרמני הרשים בפתיחה, שבר והצליח לנצח את המערכה הראשונה 3:6. הבריטי לא נבהל, שבר מיד עם פתיחת המערכה השנייה בדרך ל-0:3 והתגבר על שבירה של הגרמני עם אחת נוספת משלו כדי לקחת את המערכה עם 3:6. המומנטום נותר בצד של הבריטי שלקח גם את המערכה השלישית 3:6, קולשרייבר עשה סימנים של התמוטטות ומארי לא התקשה לשבור גם במערכה הרביעית ולעלות ל-0:3. אלא שאז הצליח הגרמני להתרומם, שבר פעמיים והצליח לשלוח את המשחק למערכה מכרעת עם 4:6. מארי שבר כבר במשחקון הראשון, קולשרייבר החזיר ועלה ליתרון אך משחק השבירות נמשך כשמארי קבע 3:3 דרמטי. השניים החזיקו מעמד ושמרו על ההגשה, אבל המארגנים בחרו להפסיק את המשחק במצב 7:7. וואו.

אחרי שהפסיד רק 10 משחקונים בשני הסיבובים הקודמים, רפאל נדאל איבד תשעה משחקונים במפגש מול לאונרדו מאייר הארגנטינאי (65 בעולם), אך שוב ניצח בצורה חלקה 2:6, 5:7, 2:6. המדורג 1 בעולם ובטורניר, שמחפש תואר חמישי ברציפות ותשיעי בסך הכול ברולאן גארוס, לקח בקלות את המערכה הראשונה, שבר בזמן קריטי ל-5:6 במערכה השנייה והשלים את הסיפור אחרי 137 דקות. פעם 31 ברציפות שנדאל מנצח בשלוש מערכות ברולאן גארוס, ובשמינית הגמר מצפה לו מפגש עם דושאן לאיוביץ' הסרבי.

דויד פרר הספרדי (5), שמחבב את החימר עד מאוד, המשיך להציג יכולת משכנעת כשהכניע ללא תנאי 2:6, 6:7, 3:6 את האיטלקי אנדראס ספי (32). היה זה ניצחון שביעי של הספרדי על ספי בשבעה מפגשים, והוא עדיין לא שמט מערכה בטורניר. בשמינית הגמר ממתין לו אנדרסון מדרום אפריקה.

גם גאל מונפיס (23) נהנה מיום מוצלח לאחר שגבר על המדורג 14, פאביו פוניני. הצרפתי התגבר על הפסד 7:5 במערכה הראשונה, והגיב עם שתי מערכות מצויינות של 2:6, 4:6. פוניני נטל מחדש את המומנטום עם 0:6 מהדהד במערכה הרביעית, אך שבירה מהירה של מונפיס הובילה אותה ל-2:6 במערכה המכרעת ושלחה אותו לשמינית הגמר.

גיז'רמו גרסיה לופס הספרדי (41) גבר על דונלד יאנג (87) 2:6, 4:6, 6:2, 7:6, 4:6. האמריקאי, שהדיח את דודי סלע, כבר חזר מפיגור שתי מערכות והיה בדרך לקאמבק נהדר, אבל נכנע אחרי שלוש שעות ו-47 דקות לספרדי, שהפתיע את סטניסלס ואוורינקה בסיבוב הראשון. גרסיה לופס לראשונה בקריירה בשמינית גמר גרנד סלאם.

משחקים נוספים:
קווין אנדרסון (דרום אפריקה, 19) - איבו קרלוביץ' (קרואטיה) 3:6, קרלוביץ' פרש
ג'ק סוק (ארה"ב) - דושאן לאיוביץ' (סרביה) 6:4, 7:5, 6:3
מרסל גרנויירס (ספרד) - מרטין קליזאן (סלובקיה) 7:6, 2:6, 6:7, 5:7

משחקי שמינית הגמר בגברים:
רפאל נדאל (ספרד, 1) - דושאן לאיוביץ' (סרביה, 83)
דויד פרר (ספרד, 5) - קווין אנדרסון (דרא"פ, 19)
גיז'רמו גרסיה לופס (ספרד, 41) - גאל מונפיס (צרפת, 23)
גאסקה/ורדאסקו - מארי/קולשרייבר
תומאס ברדיך (צ'כיה, 6) - ג'ון איזנר (ארה"ב, 10)
רוג'ר פדרר (שוויץ, 4) - ארנסט גולביס (לטביה, 18)
מילוש ראוניץ' (קנדה, 8) - מרסל גראנויירס (ספרד, 39)
נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2) - ג'ו ווילפרד צונגה (צרפת, 13)

שחקן טניס גרמני פיליפ קולשרייבר. GettyImages
עוד ניפגש . קולשרייבר/GettyImages
הטניסאי הספרדי דויד פרר. AP
עדיין לא שמט מערכה. דויד פרר/AP

נשים:

סרינה וויליאמס, נה לי וגם אגניישקה רדוואנסקה כבר בחוץ, ואל הרשימה השחורה הזו הצטרפה היום גם פטרה קביטובה (5) שלא שרדה את המותחן מול סבטלנה קוזנצובה. הטניסאית המנוסה מרוסיה (27) הפסידה בשובר שוויון 7:6 במערכה הראשונה, אך הגיבה עם 1:6 במערכה השנייה וסיימה עם 7:9 דרמטי במערכה השלישית ההפכפכה.

ילנה ינקוביץ' (6), עוד אחת מהמדורגות הבכירות ששרדו עד כה, התעללה ברומניה סורנה קירסטאה (26) עם ניצחון קל 1:6, 2:6 שסידר לה מפגש בשמינית הגמר מול שרה אראני, שמחצה את יוליה גלושקו. לפחות בת ארצה של קירסטאה, סימונה האלפ, המדורגת הבכירה ביותר שנותרה בטורניר (4), המשיכה ביכולת המרשימה והביסה ללא קושי את מריה טרסה טורו פלור מספרד, 3:6, 0:6 במשחק שנמשך שעה וארבע דקות בלבד.

אנדראה פטקוביץ' הגרמנייה (28) גברה 4:6, 6:4, 4:6 על הצרפתייה קריסטינה מלדנוביץ' (103). הצרפתייה הפתיעה עם 32 ווינרים, אבל נכנעה לפטקוביץ' אחרי שעתיים וחצי ארוכות.

משחקים נוספים:

אנה איבנוביץ' (סרביה, 11) - לוסי ספארובה (צ'כיה, 23) 6:3, 6:3
סלואן סטיבנס (ארה"ב, 15) - יקטרינה מקארובה (רוסיה, 22) 3:6, 4:6


משחקי שמינית הגמר לנשים:
אנדראה פטקוביץ' (גרמניה, 28) - קיקי ברטנס (הולנד, 148)
שרה אראני (איטליה, 10) - ילנה ינקוביץ' (סרביה, 6)
סלואן סטיבנס (ארה"ב, 15) - סימונה האלפ (רומניה, 4)
סבטלנה קוזנצובה (רוסיה, 27) - לוסי ספארובה (צ'כיה, 23)
אנג'ליק קרבר (גרמניה, 8) - יוג'ין בושאר (קנדה, 18)
קרסלה סוארס נבארו (ספרד, 14) - איילה טומליאנוביץ' (קרואטיה, 72)
סמנתה סטוסור (אוסטרליה, 19) - מריה שראפובה (רוסיה, 7)
פאולינה פרמנטייה (צרפת, 145) - גרבין מגורוסה (ספרד, 35)

הטניסאית הצ'כית לוסי ספארובה. רויטרס
שלחה את איבנוביץ' הביתה. לוסי ספארובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully