וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה סיכמה עם דולמן, מו"מ עם לנגפורד

הקטלאנים מתכננים מהפך בסגל, MVP הליגה הספרדית ואקס מכבי תל אביב מתקרבים. צפו בנשיא פאו משתולל: "זיינו אותנו"

ג'סטין דולמן, שחקן ולנסיה, מקבל את תואר ה-MVP של גמר היורוקאפ. GettyImages
בקרוב בקטאלוניה. דולמן/GettyImages

הפלייאוף בליגה הספרדית החל רק אתמול (חמישי), אך בברצלונה עסוקים, כך נראה, בעניין אחר לגמרי: הסגל לעונה הבאה. הקטלאנים, שניצחו אמש בקושי רב את לבוראל קוצ'ה במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף, אמורים לעבור שידוד מערכות רציני ביותר לקראת העונה הבאה. על פי דיווחים בספרד, בארסה הגיעה בימים האחרונים לסיכום עם אחד השמות החמים בשוק, ג'סטין דולמן מולנסיה. כמו כן, היא נמצאת במגעים עם אקס מכבי תל אביב ושחקן מילאנו כיום, קית' לנגפורד.

דולמן, שמוביל את ולנסיה לעונה מרשימה, שכללה עד כה זכייה מרשימה ביורוקאפ ומקום שני בעונה הסדירה, נבחר לאחרונה ל-MVP של העונה בליגה הספרדית, ומסיים חוזה בקבוצתו הנוכחית בתום העונה. הפאוור פורוורד (2.06, 29) מעמיד ממוצעים נפלאים העונה, עם 15 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.6 חטיפות בליגה הספרדית, ו-15.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות ביורוקאפ. הוא מחוזר על ידי קבוצות יורוליג רבות, ביניהן ריאל מדריד ואנדולו אפס איסטנבול.

קית' לנגפורד, כך על פי אותם דיווחים, נמצא כבר במגעים מתקדמים עם ברצלונה, לאחר שהחל במו"מ במהלך הפיינל פור. לנגפורד מסיים חוזה במילאנו, וערכו עלה משמעותית בעקבות האזרחות הטורקית שקיבל לאחרונה, המעניקה לו מעמד של שחקן בוסמן. לנגפורד יחל הערב עם מילאנו את סדרת חצי גמר הפלייאוף האיטלקי מול ססארי.

גארד ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. קובי אליהו
ברצלונה פתחה עימו במו"מ במהלך הפיינל פור. לנגפורד/קובי אליהו

* טירוף ביוון: אחרי הניצחון המרשים של אולימפיאקוס על פנאתינייקוס באואקה, כל הכרטיסים שהוצאו למכירה לקראת המשחק הבא, שעשוי להיות משחק ההכתרה של האדומים, נחטפו תוך דקות. אולימפיאקוס ניצחה אמש 64:69 את פנאתינייקוס ורשמה ניצחון ראשון אי פעם על היריבה הנצחית בביתה בסדרת הגמר. בסיום המשחק, אגב, נשיא פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס השתולל והשתלח בשופטים לעיני המצלמות: "השופטים הכריעו את המשחק, אין סיכוי שפשוט אעמוד מנגד ואתן להם לזיין אותי. הגשנו בקשה למשחק חוזר, את מה שהשופטים עשו היום יזכרו בעוד שנים רבות".

* כוכב פורטלנד ניקולא באטום הודיע כי בניגוד לטוני פארקר, חברו לנבחרת, בכוונתו להופיע באליפות העולם בקיץ הקרוב בספרד. הפורוורד הנפלא ינסה להוביל את הטריקולור למדליה נוספת, אחרי הזכייה בזהב ביורובאסקט האחרון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בהשתוללות של נשיא פנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully