וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס במרחק נגיעה מאליפות יוון

ה-64:69 של האדומים על פנאתינייקוס היה הניצחון הראשון שלהם אי פעם באואקה בגמר. ספאנוליס הוליך ל-1:2 בסדרה

שחקן אולימפיאקוס פיראוס ואסיליס ספאנוליס. Emilio Cobos, GettyImages
ניצחון היסטורי באואקה. ספאנוליס/GettyImages, Emilio Cobos

אולימפיאקוס פיראוס גברה הערב (חמישי) 64:69 על פנאתינייקוס ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה היוונית בכדורסל. זה היה הניצחון הראשון אי פעם של האדומים על פאו באולם אואקה בסדרת גמר.

אולימפיאקוס נטלה את ההובלה מהפתיחה, והקבוצה הביתית הייתה עסוקה בהמשך במרדף, אבל לא הצליחה להשיג. השחקנים של פרגיסקוס אלברטיס אמנם הורידו את הפיגור לשש ברבע השני, אבל בהמשך האורחת פתחה פער דו ספרתי. פאו שוב צימקה ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק לה בשביל להשלים קאמבק.

ואסיליס ספאנוליס הוליך את הקלעים של אולימפיאקוס עם 14 נקודות, גיורגיוס פרינטזיס הוסיף 13 וברנט פטוויי סיים עם 12. דימיטריס דיאמנטידיס קלע 18 עבור המפסידה וסטפן לאזמה תרם 16.

אם אולימפיאקוס תנצח במשחק מספר 4 שיתקיים ביום ראשון, היא תזכה באליפות ראשונה מאז 2012 ו-11 בסך הכול. פנאתינייקוס לעומתה, זכתה בתואר 33 פעמים והיא תנסה לכפות שוויון ולהחזיר את הסדרה למשחק חמישי ומכריע בביתה.

ספרד:

ברצלונה עלתה ל-0:1 נגד קוצ'ה לבוראל בסדרת רבע הגמר בפלייאוף הספרדי. 4,100 צופים בפלאו בלאוגרנה ראו את הקבוצה הביתית רושמת רבע שני לא טוב של 23:13, אבל קולעת 56 נקודות במחצית השנייה ומנצחת. בראד אולסון קלע 5 מ-5 מחוץ לקשת בדרך ל-29 נקודות וחואן קרלוס נבארו צלף מאותו טווח 4 מ-4, וקלע 24. תומאס הרטל הוביל את הבאסקים עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים ולמונט המילטון קלע 19.

רוסיה:

לאחר שהצליחה לעבור את קובאן ברבע הגמר, המשיכה הערב צסק"א מוסקבה במומנטום שלה בליגת ה-VTB, כשגברה במשחק הראשון של חצי הגמר 90:92 בחוץ על קאזאן לאחר הארכה. קאזאן היתה קרובה מאוד להכריע את המשחק הראשון כשהוליכה ברבע האחרון ב-9 הפרש, אך ריצת 16:25 של צסק"א ברבע האחרון גררה את המשחק להארכה, שם ניצחו האורחים. מילוש תאודוסיץ' הוליך את קלעי צסק"א עם 25 ו-6 אסיסטים, ננאד קרסטיץ' תרם 21.

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
משחק מצוין שלו. תאודוסיץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully