וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "זאת הסדרה הכי מטורפת שהייתה לי"

דאנקן ופופוביץ' מופתעים מהסדרה המשוגעת, ווסטברוק לא מתרגש מההתאמות של הספרס. כל התגובות ומספרי הלילה

שחקן סן אנטניו ספרס טים דאנקן. AP
מה לעזאזל קורה פה? דאנקן/AP

* בשלושת הניצחונות של הספרס בסדרה, הם הביסו את הת'אנדר בהפרש ממוצע של 26.7 נקודות.

* עוד על המאזן הביתי המטורף של הספרס? הם ניצחו שבעה משחקים רצופים בסן אנטוניו בהפרש של פחות 15 נקודות. זה הרצף הכי גדול בהיסטוריה של הפלייאוף. ליוטה ב-1996 וללייקרס ב-1985 היו שישה ניצחונות רצופים כאלה.

* בסך הכל, הת'אנדר הפסידו עד כה במשחקי החוץ ב-80 נקודות. אם לא יהיה משחק שביעי והסדרה לא תחזור לסן אנטוניו, זה יהיה ההפרש הגדול ביותר בגמר המערב או המזרח מאז 1971.

* טים דאנקן הבלתי נגמר סיים עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים. זה הפעם ה-98 שהוא קולע לפחות 20 נקודות ומוריד לפחות 10ריבאונדים במשחק פלייאוף. לשם השוואה, השחקן הפעיל אחריו הוא דירק נוביצקי, שהגיע למאזן הזה ב-64 משחקי פלייאוף.

* היה זה הדאבל-דאבל ה-154 של טים דאנקן בקריירה. הוא רחוק רק בשלושה משחקים כאלה מהמוביל בקטגוריה זו בכל הזמנים, מג'יק ג'ונסון.

הספרס הביסו את הת'אנדר 89:117 ומובילים 2:3 בסדרה

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'. AP
אין לו מושג מה יהיה במשחק הבא. פופוביץ'/AP

* במשחק מספר 4 הספרס קלעו ב-45% בלבד מתוך הצבע - שיא שלילי בפלייאוף העונה. אז מה קרה הפעם? הפעם זה נגמר עם 71%.

* נראה שפופוביץ' מצא מתכון בטוח לניצחון. הספרס ניצחו העונה ב-96% מהמקרים בהם סיימו את הרבע השלישי ביתרון, אפילו אם זעיר ביותר. בסך הכל, המאזן שלה במשחקים כאלה הוא 2:61 - המאזן הטוב בליגה. הממוצע של יתר הליגה, רק לצורך המחשה, הוא 78%.

* שחקני סן אנטוניו מצאו את הפרצה בהגנה של הת'אנדר. הלילה הם קלעו 29 בחדירות לתוך הצבע, מספר שיא בסדרה.

* למרות ההפסד, קווין דוראנט וראסל ווסטברוק צועדים בדרך הבטוחה לכניסה לרשימה אקסקלוסיבית. עד כה, דוראנט מעמיד ממוצע של 29.8 נקודות בפלייאוף וחברו עם 26.6. עד כמה זה נדיר? הצמד היחיד שקלע מעל 25 נקודות בממוצע בפלייאוף והגיע לגמר קונפרנס הוא שאקיל אוניל וקובי בריאנט ב-2001 ו-2002. בשני המקרים זה הסתיים באליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
למרות ההפסד, מדובר בצמד נדיר. ווסטברוק ודוראנט/AP

מה אמרו על המשחק?

טים דאנקן, אחד שראה סדרת פלייאוף אחת או שתיים בקריירה, הודה: "זאת הסדרה הכי מטורפת שהייתי מעורב בה".

מאמן הספרס, גרג פופוביץ', גם כן לא מצליח לאפיין את הסדרה המשוגעת: "פשוט אין לי מושג מה יהיה במשחק מספר 6. כל משחק בסדרה הזו הוא חיה אחרת. אין לי מושג מה יקרה ברגע נתון, אין לי מושג איך הקבוצה תשחק, אם היא תיקח את לוז בולז. בכנות, אין לי מושג".

ראסל ווסטברוק, שעשה ככל העולה על רוחו במשחק הקודם, נבלם על 21 נקודות וחדר לצבע רק פעם אחת. כשנשאל בסיום מה הספרס עשו כדי לעצור את החדירות המפורסמות שלו, ווסטברוק ענה בלקוניות: "כלום, שום דבר מיוחד".

קווין דוראנט, שסיים עם 25 נקודות, הוסיף: "הזריקות שלנו לא נכנסנו היום. אנחנו חייבים להמשיך לשחק באגרסיביות ולהשיג עצירות בהגנה. אי אפשר לתת להם לקלוע כל כך הרבה, צריך להיות קשוחים בהגנה, ולא עשינו את הלילה".

סקוט ברוקס, מאמן אוקלהומה סיטי, התאכזב מהנוקאאוט של הספרס: "נתנו להם כל מה שהם רצו, הם חדרו מתי שרצו, הם קלעו שלשות מתי שרצו והלכו לקו מתי שרצו. לאיבקה לא היה את המשחק הכי טוב, זה ברור, אבל לפחות הוא הביא אנרגיה. הוא נלחם, והחטיא כמה זריקות שהוא קולע בדרך כלל, כמו כולם".

קנדריק פרקינס, קווין דוראנט שחקני אוקלהומה סיטי. AP
לא מוצאים תשובות בטקסס. דוראנט ופרקינס מורידים את הראש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully