וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו עלתה ליתרון 2:3 מול אוקלהומה סיטי

הספרס חגגו 89:117 ביתי מרשים ורחוקים ניצחון אחד מהעפלה לגמר אחרי שדאנקן (22 נק', 12 ריב') וג'ינובילי (19) כיכבו. 46 נק' יחד של דוראנט ו-ווסטברוק לא הספיקו

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס מול סרג' איבקה שחקן אוקלהומה סיטי. AP
מריחים את הגמר. פארקר מול איבקה/AP

לא משנה איך עוד תמשיך להתפתח הסדרה בין סן אנטוניו לאוקלהומה סיטי, ההרגשה היא שעוד לא ראינו שום דבר. אחרי שהספרס עלו ל-0:2 והת'אנדר איזנו ל-2:2, הלילה (בין חמישי לשישי) קיבלנו את משחק מספר 5 שהיה כולו בסימן סן אנטוניו שחגגה בבית 89:117 מרשים ועשתה צעד חשוב בדרך לגמר הגדול.

הלהקה של גרג פופוביץ' הגיעה למשחק בגדול, ומהדקה הראשונה היא עשתה כמעט את הכול נכון. טים דאנקן הרשים עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים ויחד עם מאנו ג'ינובילי שסיים עם 19, הספרס רצו לניצחון נהדר. פרט אליהם היו שם גם קאווי לאונרד ודני גרין שקלעו 14 נקודות כל אחד, בוריס דיאו הוסיף 13 וטוני פארקר תרם 12. המשחק הבא בשבת יתקיים באוקלהומה סיטי והספרס רחוקים ניצחון אחד מחזרה למעמד הגמר.

קנדריק פרקינס, קווין דוראנט שחקני אוקלהומה סיטי. AP
הפנים שלהם אומרות הכול. פרקינס ודוראנט מתוסכלים על הספסל/AP

אם באוקלהומה סיטי דיברו בפעמים הקודמות על החזרה של סרג' איבקה, הרי שהלילה הפוקוס עבר לשני הכוכבים שחיברו יחד 46 נקודות וסיפקו תרומה צנועה מהרגיל. קווין דוראנט סיים עם 25 נקודות וראסל ווסטברוק קלע 21 ושבעה אסיסטים, זאת אחרי שבמשחק הקודם הוא רשם 40 נקודות ועשרה אסיסטים. איבקה ששיחק 27 דקות קלע 3 מ-10 מהשדה וסיים עם שש נקודות בלבד.

המשחק נפתח צמוד וללא משחק הגנה מרשים מצד שתי הקבוצות. הספרס הצליחו לנטרל את ווסטברוק מלקלוע נקודות מהצבע, אבל זה אפשר לרג'י ג'קסון (11 נקודות הלילה) לספק חמש קליעות כבר בפתיחה: ארבעה לייאפים ועוד שלשה. הספרס הראו יכולת קליעה משובחת מחוץ לקשת לפני סיום הרבע כאשר פטי מילס וגרין דייקו והורידו את סן אנטוניו ל-32:32 בסיומו של הרבע הראשון.

דיאו צלף שלשה גם הוא באמצע הרבע השני שהצעיד את סן אנטוניו ל-37:42, ובהמשך ג'ינובילי חיקה אותו עם שלשה משלו 6.9 שניות לסיום המחצית בדרך ל-52:65 שהוציא את הרוח מהמפרשים לת'אנדר. השלשה השלישית שלו הגיעה שלוש דקות לסיום הרבע השלישי ואז ההפרש כבר זינק ל-70:87, ומשם לת'אנדר כבר היה קשה לחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס מול קארון באטלר שחקן אוקלהומה סיטי. AP
משחק לחימה בלתי מתפשר. ג'ינובילי משתלט על באטלר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully