וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "יותר נוח לנו לשחק בבית"

30.5.2014 / 9:58

בלו ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת של מכבי ת"א: "היינו חייבים לנצח". טירה התנצל בפני השחקנים, היקמן: "מעריכים את זה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב עלתה ל-1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף, לאחר שהביסה אמש את הפועל אילת בתוצאה 75:97 במשחק מספר 3 . ביום שני תנסה אילת להישאר בתמונה כשתארח את מכבי ותנסה לכפות משחק חמישי ומכריע. ניצחון של מכבי ישלח אותה לגמר, מול מכבי חיפה או הפועל ירושלים.

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "זה רק 1:2, יש לנו עוד משחק קשה באילת ביום שני הקרוב, שום דבר לא גמור ואף קבוצה לא קלה. האם יוגב אוחיון ישוב העונה? כרגע ברור שהוא לא יהיה ביום שני הקרוב".

מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 75:97

בלאט: "לא כל שחקן יכול להתאושש ככה, סופו כן"

שחקן הפועל אילת טריקו וייט, מול דייויד בלו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד לא החליט אם להישאר או לא. בלו מול וויט/ברני ארדוב

אמש ביקר באימון הקבוצה יו"ר המועצה הלאומית לספורט, עודד טירה, שנתפס השבוע באומרו כי "במכבי תל אביב משחקים חמישה כושים". מזרחי התייחס להתנצלות שלו ולביקור של שרת הספורט לימור לבנת: "לימור חיכתה להזדמנות נאותה לברך על הזכייה ביורוליג. בשבוע שעברה היו טקסים אצל ראש הממשלה, הנשיא וראש העירייה. וזה נדחה משבוע שעבר. עודד טירה הבהיר את דבריו. לי ולכולם היה ברור שהקונוטציה של הדברים שלו הייתה אחרת ופירשו אותו לא נכון, זה נגמר".

דייויד בלו הוסיף: "זה היה מאבק, אבל יצאנו למשחק ונלחמנו. היינו אגרסיביים, זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח. בבית יותר נוח לנו לשחק, ברבע הרביעי היינו יותר פיזיים". במהלך לא מעט דקות ברבע האחרון האוהדים קראו לבלו להישאר, על כך אמר השחקן: "זה כבוד. אני אוהב את ישראל. זה תמיד בית עבורי. ותודה. האם אשאר? אגיע הביתה ואקח את ההחלטה כשאהיה בבית ואוכל לראות דברים בצורה ברורה יותר. אין לי החלטה סופית. לא החלטתי שום דבר עדיין לגבי העונה הבאה".

ריקי היקמן: "סופו שיחק טוב ועזר לנו מאוד. אף אחד לא רוצה משחק חמישי, כך שאני מקווה שננצח ביום שני. עשינו עבודה טובה בהגנה, זה היה משחק חשוב לנו. ההפסד קרה כי אנחנו אנושיים וזה קורה, אבל חשוב שניצחנו. לימור ליבנת ועודד טירה הגיעו. אנחנו מעריכים את זה, הבנו מה טירה אמר וקיבלנו את ההתנצלות שלו". לגבי שאלת הישארותו של היקמן ועל כך שמכבי הציעה לו תוספת של 30 אחוזים למשכורת כדי להמשיך, אמר האמריקאי : "יש עוד שבועיים לסיום העונה, אני לא מדבר על כך עכשיו. אחר כך אדבר על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
קיבל את ההתנצלות של טירה. היקמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully