וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 75:97

אחרי שלא שיחק בהפסד במשחק 2 בגלל מחלה, חזר סופוקליס שחורציאניטיס ובגדול עם 18 נקודות והוליך את מכבי תל אביב ל-75:97 על הפועל אילת ויתרון 1:2 בסדרת חצי הגמר. עתה רחוקים הצהובים מרחק 40 דקות בלבד מהגמר ויוכלו לסגור את הסיפור כבר ביום שני

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן הפועל אילת אלישי כדיר. ברני ארדוב
כמה שהוא היה חסר להם במשחק הקודם. שחורציאניטיס מול כדיר/ברני ארדוב

זה הלך יותר קשה ממה שהראתה התוצאה הסופית, אך מכבי תל אביב הצליחה לעלות הערב ליתרון 1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל אילת, ועתה רחוקה אלופת אירופה הטרייה משחק אחד בלבד מהופעה בגמר. הצהובים שמרו על הביתיות כשהביסו הערב (חמישי) 75:97 את הקבוצה של עודד קטש, הרבה בזכות ערב נפלא של סופוקליס שחורציאניטיס, שלא שיחק במשחק הקודם בגלל מחלה וחזר בענק עם 18 נקודות. האורחים עוד ניסו להדהים בשנית, אך כשלו עם רבע אחרון זוועתי של 31:14, וכך אי אפשר לנצח את אלופת אירופה בהיכל נוקיה.

הקהל בהיכל נוקיה סיפק רגע מרגש בפתיחת המשחק כשמחא כפיים ותמך בעודד קטש שאיבד את אביו בתחילת השבוע, וכשהמשחק עצמו החל היה נדמה שמחיאות הכפיים יימשכו. הצהובים עלו ליתרון דו ספרתי מהיר, אך אילת לא ויתרה והצליחה לחולל מהפך. טייריס רייס לקח אחריות, וברבע השלישי כבר הוליכה מכבי תל אביב ב-18 הפרש, אלא שאז שוב הגיעה ריצה של האורחים - הפעם 0:15 בראשות אפיק ניסים - ולרבע האחרון הגיעו הצהובים ביתרון 6 בלבד. אלא שלעשר הדקות האחרונות השחקים של קטש פשוט לא הופיעו, שחורציאניטיס שלט מתחת לסלים וריצת 4:16 הטיסה את אלופת אירופה ל-20 הפרש משם האורחים לא חזרו. האם עוד יכולה אילת לעשות משהו בסדרה?

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן הפועל אילת יינסי גייטס. ברני ארדוב
רחוקים משחק אחד בלבד מהגמר. סמית' מול גייטס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הצהובים פתחו בסערה את המשחק עם שלשות של סמית' והיקמן, שחורציאניטיס הוסיף ג'אמפ נאה והעלה את מכבי ליתרון 2:11. אילת לא נבהלה, הגיבה עם ריצת 1:10 בראשות אלישי כדיר ועלתה ליתרון ראשון במשחק, 12:13. ווטפורד ופאלמר שמרו את האורחים ביתרון, והביאו אותם עם 19:20 אל הרבע השני. רייס העיר את הצהובים בפתיחת הרבע השני ועם צמד מתפרצות הריץ ל-2:9 ויתרון 22:28. הגארד של מכבי המשיך לחגוג על היריבה, טיוס תרם שני דאנקים ושלשה של פניני קבעה 31:41. טריקו ווייט מצא נקודות נאות במתפרצת, ואל המחצית ירדה אילת בפיגור חד ספרתי, 44:35.

שחורציאניטיס עשה כל העולה על רוחו בצבע של אילת, ושלשה של בלו קבעה 40:55. יינסי גייטס עם סל ועבירה החזיר את אילת לעניינים, פאלמר סייע, ושתי פעולות טובות של ניסים השלימו ריצת 0:15 של האורחים שצימקו ל-55:52 בלבד. בלאט לקח פסק זמן וחזר ממנו עם דווין סמית' שהפגיז שלשה והוסיף חדירה יפהפיה, אך ווייט ופאלמר סייעו לאילת לצמק ל-61:66 בסיום הרבע השלישי. שחורציאניטיס להט בפתיחת הרבע האחרון כשהוציא פעמיים סל ועבירה, הוביל את קבוצתו ל-0:9 והיתרון קפץ ל-14 הפרש.אילת נראתה פשוט נורא בהתקפה, בלו העניש עם חמש נקודות רצופות, ההפרש חצה את קו ה-20 ועד לסיום הספיק גם ארד הררי הצעיר הספיק לרשום נקודות. 75:97 בסיום למכבי תל אביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול שחקני הפועל אילת יינסי גייטס קווין פאלמר. ברני ארדוב
לאן הם נעלמו ברבע האחרון? פאלמר וגייטס לפני בלו/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 18 (6 מ-8 מהשדה), טייריס רייס 14 ו-5 אסיסטים, דווין סמית' 13 ו-10 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 12 (5 מ-5 לשתיים), ריקי היקמן ודייויד בלו 10 נקודות כל אחד, גיא פניני (10 אסיסטים) ואלכס טיוס 7 כל אחד, ארד הררי 4, בן אלטיט 2, ג'ו אינגלס שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: טריקו ווייט 16, קווין פאלמר 15 ו-7 ריבאונדים, ניב ברקוביץ' ואלישי כדיר 11 נקודות כל אחד, כריסטיאן ווטפורד 10 (0 מ-4 לשלוש), יינסי גייטס ואפיק ניסים (0 מ-4 לשלוש) 6 נקודות כל אחד, ניצן חנוכי (0 מ-4 לשלוש) שיחק ולא קלע.

שחקן הפועל אילת טריקו וייט, מול דייויד בלו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניסה לעשות משהו ברבע האחרון, אבל זה לא עבד. ווייט מול בלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully