וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא כל שחקן יכול להתאושש ככה, סופו כן"

29.5.2014 / 23:22

מאמן מכבי ת"א החמיא לסנטר ששב ממחלה. ניסים: "רצינו לנצח בשביל עודד, אך זה לא הצליח". עודד טירה התנצל בפני הצהובים

ברני ארדוב

40 דקות ממעמד הגמר. זהו מצבה של מכבי תל אביב, לאחר שזו הביסה הערב (חמישי) את הפועל אילת 75:97 במשחק מספר 3 של חצי הגמר, ועלתה ליתרון 1:2. ביום שני ייפגשו השתיים שוב, הפעם באילת, וניצחון של אלופת אירופה הטרייה ישלח אותה לגמר, מול מכבי חיפה או הפועל ירושלים.

בסיום המשחק שרת הספורט, לימור לבנת, בירכה את שחקני מכבי תל אביב ואת אנשי הצוות המקצועי על הזכייה ביורוליג. יו"ר המועצה הלאומית לספורט, עודד טירה, התנצל בפני השחקנים על ההערה הגזענית שהשמיע לפני כמה ימים ואמר:
"גם אני הייתי פייטר והייתי בצבא. אני מעריך פייטרים כמוכם. הייתה לי בחירה רעה מאוד של מילים ואני מתנצל".

"היום הבאנו את המשחק לסוג המשחק שרצינו ולכן היכולת שלנו באה לידי ביטוי יותר", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "עשינו עבודה יותר טובה בריבאונד ושמרנו בצורה טובה מאוד ובטח נגד קבוצה טובה כמו אילת שיש לה את היכולת לייצר הרבה נקודות מהרבה מצבים. זה היה ניצחון חשוב וטוב בשבילנו. ניתן לחבר'ה יום חופשי מה שהם לא זוכים לו הרבה בחודשים האחרונים".

על חזרתו של סופוקליס שחורציאניטיס, שהצטיין הערב עם 18 נקודות אמר המאמן: "ללא ספק סופו הוא שחקן מרכזי אצלנו. רוב המשחקים שבהם התקשינו השנה הוא לא שיחק, או שנכנס לבעיית עבירות, אבל כשהוא טוב אז רואים את התוצאות בשטח. הוא בא לשחק אחרי ארבעה ימים של כמעט אשפוז ביתי, לא קם מהמיטה, היה חולה מאוד, אתמול קיים אימון אחד, היום בבוקר אימון קליל מאוד ועשה מה שהוא עשה. לא כל שחקן יכול לעשות את זה, סופו כן".

על ההתנצלות של עודד טירה בפני השחקנים אמר בלאט: "יפה מאוד ששרת הספורט באה לברך אותנו ויפה מאוד שאדון טירה בא להתנצל בפני החבר'ה ואנחנו מתקדמים מפה". על המאמן היריב אמר בלאט: "מאוד מכבד את עודד קטש, אני הכרתי את אבא שלו והוא היה אומר לו לבוא ולאמן את המשחק היום. לא קל בכלל ואנחנו כולנו משתתפים בצערו ובצער המשפחה ומקווים רק שלא ידעו יותר צער".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. בלאט/ברני ארדוב

קפטן מכבי תל אביב, גיא פניני, שסיים עם 10 אססיטים אמר בסיום: "שחקן מטרה כמו סופו מקל את העבודה של למסור אסיסטים. התכוננו טוב אחרי ההפסד האחרון באילת, עשינו התאמות, סופו הצטרף וזה מאוד משמעותי מבחינתנו. החבר'ה הוכיחו השנה שאנחנו יודעים להגיב להפסדים, ככה עשינו אחרי אילת. לקחנו את זה קשה אבל קשה מבחינה מקצועית כדי לעשות את ההתאמות ולהבין איפה טעינו. הרמנו את רמת ההגנה והם קלעו רק 75 נקודות בסוף".

אפיק ניסים אמר לאחר ההפסד: "עברנו פה בתור קבוצה חוויה קשה עם כל האבל של עודד, לוויה של אבא של מישהו שמאוד קרוב אלינו. רצינו מאוד לנצח בשבילו, אבל כדורסל לחוד ורצון לחוד. לא היינו בתוכנית משחק שלנו, ומכבי כשהם רצים הם מקבלים ביטחון וקולעים באחוזים טובים לשלוש. סופו היה טוב מאוד וזה חלק משמעותי, וכשזה קורה ואנחנו עשינו אחוזים רעים מאוד לשלוש, אז קשה לנצח פה. אנחנו מאוד רוצים לחזור למשחק חמישי, האווירה באילת תהיה שונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התנצל על הדברים הגזעניים שאמר. טירה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully