וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב באלמר רוכש את לוס אנג'לס קליפרס

ב-ESPN מדווחים כי מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר ישלם שני מיליארד דולר במה שיהפוך לעסקה היקרה בתולדות ה-NBA

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט. נמרוד סונדרס
יהיה הבעלים העשיר ביותר של קבוצת ספורט בארצות הברית. באלמר/נמרוד סונדרס

לוס אנג'לס קליפרס עוברת בעלות: ב-ESPN מדווחים הבוקר (שישי) כי מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר, סטיב באלמר, רוכש את המועדון תמורת שני מיליארד דולר מדונלד סטרלינג שהושעה לכל חייו בעקבות ההערות הגזעניות שהשמיע. על פי הדיווח, ההסכם כבר נחתם ונשלח לאישור ראשי הליגה. כמו כן עולה כי באלמר גבר על שתי הצעות נוספות מדייויד גרין (1.6 מיליארד דולר) וטוני רסלר וסטיב קארש (1.2 מיליארד).

שלי סטרלינג, אשתו של דונלד סטרלינג הבעלים, הפכה לנאמן היחיד של הקבוצה לאחר שבעלה נמצא אינו כשיר לכך, ועל כן היא ניהלה את עסקת המכירה תחת ההנחיות שנקבעו בעבר בקרן הנאמנות המשפחתית. עורך דינו של סטרלינג מקס בלצ'ר לא התייחס לדיווחים הללו. מי שכן מיהר להגיב לכך באמצעות חשבונו בטוויטר הוא מג'יק ג'ונסון שביקר אז בחריפות את הדברים של סטרלינג, והפעם נשמע רגוע הרבה יותר: "הבעלות של סטיב באלמר בקליפרס זה ניצחון גדול עבור העיר לוס אנג'לס ולכל האנשים שמתגוררים בעיר המלאכים".

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עם חברתו וי סטיביאנו. AP
אומר שלום. סטרלינג/AP

עוד מדווחים ב-ESPN שההצעה בגובה שני מיליארד דולר מדוגת בין הרכישות היקרות ביותר עבור מועדון ספורט בצפון אמריקה ובכל מקרה זו העסקה היקרה ביותר בתולדות ה-NBA. בכל מקרה, כדי שההעסקה תושלם, סטרלינג, שאמר בעבר כי יערער על העונש של ה-NBA, יהיה חייב לאשר את המכירה.

באלמר בן ה-58 שימש כמנכ"ל מיקרוסופט משנת 2000 ועד 2014 והשווי שלו על פי דירוג פורבס הוא 20.3 מיליארד דולר. אם אכן העסקה תצא לדרך, הוא יהיה הבעלים העשיר ביותר בספורט האמריקאי, ויעקוף בכך את מי שהיה הבעלים של סיאטל ופורטלנד, פול אלן שהשווי שלו הוא 16 מיליארד דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully