וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיעת עוז דורשים לבטל את הבחירות ליו"ר האיגוד

29.5.2014 / 20:25

בסיעתו של צביקה ליבר טוענים כי סיעת חמשת המרכזים מנעה בחירות חשאיות ולכן יש לפסול את הבחירות בהן מוביל עמירם הלוי

צביקה ליבר עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
דורשים פסילה. ליבר ושרף/ניב אהרונסון

הבחירות לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל נפתחו היום (חמישי) כש-24 מתוך 39 חברי ההנהלה הצביעו במשרדי האיגוד בתל אביב. 15 חברי הנהלה אמורים להצביע רק מחר עד השעה 12אך ההערכה בקרב אנשי האיגוד היא שניצחונו של איש סיעת חמשת המרכזים עמירם הלוי מובטח, והוא יוכרז כיושב ראש מחר בצהריים.

אלא שלאחר שננעל יום ההצבעה הראשון הוציא המועמד הנוסף מטעם סיעת עוז, צביקה ליבר, מכתב למעוזיה סגל, יו"ר ועדת הביקורת של איגוד הכדורסל, על התנהלות פסולה של הבחירות ובדרישה לבטל את הבחירות, בחשד להתנהלות פסולה של סיעת חמשת המרכזים.

"אני פונה אליך בדחיפות בשל החשש הכבד שהבחירות היום באיגוד הכדורסל התנהלו בצורה של חוסר חשאיות ויושר כנדרש. הוברר לנו בסוף היום הראשון לבחירות כי לאורך כל היום היה אפשר לדעת מה הצביע כל אחד מחברי ההנהלה של האיגוד. למרבה התדהמה הוברר כי בבוקר הונחו בדיוק 39 פתקי הצבעה לכל אחד מהמועמדים ומספר זה היה ידוע לחברי סיעת חמשת המרכזים כך שבכול רגע נתון היה יכול כל חבר הנהלה פשוט לספור את הפתקים ולדעת בדיוק מה התוצאה. ויותר מזה, בשיתפוף פעולה בין חברי סיעת חמשת המרכזים יכלו בדיוק לדעת מה הצביע כל אחד, ואכן בכל השיחות של ראשי סיעת המרכזים נאמר כי הם יודעים בדיוק מה הצביע כל אחד מחברי ההנהלה".

"אין ספק כי הבחירות היום התנהלו בחוסר חשאיות ופגעו בזכות האלמטרית של המתמודדים שבנוסף היו נתונים למסכת לחצים. אני קורא לך בדחיפות לבטל את הבחירות, ולדאגו לבחירות חדשות חשאיות אמיתיות".

בקרב סיעת "עוז" האמינו במשך היום. "קיבלנו הרבה מאוד תמיכה מקרב אנשים שלא חשבנו שילכו איתנו", אמרו בסיעה היום, "בסופו של דבר מדובר בהצבעה חשאית, וגם אם אנשים אומרים שהצביעו לעמירם זה בכלל לא בטוח. מחר נדע סופית מי ייבחר, ואם צביקה לא ייבחר, עדיין השגנו הרבה מאוד כוח לקראת המשך הפעילות שלנו".

בין האנשים שהגיעו לבחור ביו"ר שיחליף את דני חלוץ היו אורנה אוסטפלד, אורה גלזר, אבשלום אבו וילן, צביקה שרף, חיים אוחיון, מיקי זוהר, שהסיר את מועמדותו לבחירות כמה ימים לפני הבחירות וניסים אלפסי שהצביע במקומו של חלוץ.

הלוי בן ה-69 הוא פנסוינר של המועצה האזורית עמק יזרעאל ובין היתר מנהל משק עזים. הלוי היה שופט בליגות הבכירות עד שנת 1980, שימש כמורה לחינוך גופני וניהל את מחלקת הספורט במועצה האזורית עמק יזרעאל במשך שלושה עשורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully