וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה, הפועל ת"א והפועל ירושלים תומכות בליבר

28.5.2014 / 19:14

שלוש הקבוצות תומכות בנציג סיעת עוז. הבחירות יפתחו בחמישי אחר הצהריים ובסופן יוכרז ליבר או עמירם הלוי כיו"ר האיגוד

צבי ליבר, בעלים ברק נתניה. ניב אהרונסון
יבחרו בו מאחורי הפרגוד? ליבר/ניב אהרונסון

הבחירות ליו"ר איגוד הכדורסל ייערכו החל ממחר (חמישי) ועד ליום שישי בצהריים, כשכל 39 חברי ההנהלה יצביעו ויכריעו מי יוביל את האיגוד עד לסיום הקדנציה בעוד כשנתיים: נציג סיעת חמשת המרכזים עמירם הלוי, או נציג סיעת עוז צביקה ליבר. לסיעת חמשת המרכזים רוב של 30 חברי הנהלה, מה שאמור להבטיח להלוי את הניצחון בקלות, במיוחד לאחר פרישתו של נציג סיעת מכבי מיקי זוהר, אך בסיעת עוז בטוחים כי בשעת ההצבעה החשאית, יצביעו רבים מהחברים בעד ליבר.

היום הודיעה סיעת אליצור, שנמנית על סיעת חמשת המרכזים, באמצעות היו"ר אלי עציון על תמיכה בליבר. כמו כן שלושת הקבוצות הגדולות בליגת העל שאינן מיוצגות בהנהלת האיגוד - הפועל ירושלים, עירוני נס ציונה והפועל תל אביב, הפתיעו כשהודיעו על כך שהם תומכים בליבר גם כן. כאמור, לשלושה אין נציגים בהנהלת האיגוד ולכן קולם לא ישפיע בסופו של דבר.

"ליבר הוכיח לאורך השנים האחרונות כי טובת הכדורסל הישראלי וקידומו הם אשר עומדים בראש מעייניו", נכתב בהודעה מטעם הקבוצות, "פעולותיו ומעורבותו בכל רבדי הכדורסל, בוגרים ונוער, כמו גם יושרו ואמונתו במנהל תקין ושקוף, בייחד עם נסיונו בתחום הכדורסל מכשירים אותו להצליח בתפקידו. גם בתקופה האחרונה, לא בחר ליבר בדרך הפוליטיקה הישנה, לא ערך פגישות במחשכים ולא בנה רק על דיל פוליטי כזה או אחר שיקפיצו לתפקיד, לא רק שצביקה נאות להיפגש ולהסביר לכל מי שחפץ את האני מאמין המרשים שלו לטובת הכדורסל הישראלי, הוא אף יזם מפגשים אלו בהם חלק את משנתו. לדעתנו הגיע הזמן למשב רוח מרענן באיגוד והחזרת אמון הציבור במוסדות הכדורסל".

הבחירות יחלו מחר בשעה 2 בצהריים והקלפיות יהיו פתוחות למשך שעתיים. לאחר מכן יפתחו הקלפיות בשנית לשעתיים ביום שישי החל מהשעה 10 בבוקר. בועדת הקלפי ישב יו"ר הועדה עורך דין גדעון פרייטג ונציג אחד מטעם כל סיעה. ביום חמישי בסיום מועד הבחירה, יעבור הקלפי למשמרת ויוחזר לאיגוד ביום שישי. עם סיום ההצבעה ביום שישי בשעה 12:00, יספרו הקולות ויוכרז יו"ר חדש לאיגוד הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully