וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת: "עוד שלב בדרך להגשמת הרפורמה שהובלתי"

29.5.2014 / 17:53

שרת הספורט חגגה את העובדה שאבי לוזון לא הגיש מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות. המועמדים: עיני, גילת ופרלמן

יו"ר ההסתדרות עופר עיני בדרך לכניסתו לפגישה עם רוה"מ, יולי 2013. נועם מושקוביץ
המועמד המוביל. עיני/נועם מושקוביץ

המועד להגשת הטפסים הנדרשים לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל תם היום (חמישי) והשלושה שיתחרו ביניהם הם יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני, עו"ד תמיר גילת וערן פרלמן. החומר שהגישו שלושת המועמדים יועבר כעת לבחינת ועדת הכשירות בראשות השופט בדימוס ד"ר גבריאל קלינג. הוועדה צפויה להתכנס במהלך החודשים יוני ויולי ולבחון את החומר שהציג בפניה כל אחד מהמועמדים.

הבחירות להנהלת ההתאחדות יתקיימו ב-29 ביולי. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט החליט היו"ר היוצא אבי לוזון להסיר את מועמדותו לקדנציה נוספת, וזאת אחרי שטען כי ההחלטה של עופר עיני להתמודד על ראשות ההתאחדות היא זו שגרמה לו לוותר. יחד עם זאת לוזון לא פורש מההתאחדות, והוא צפוי לשמש כממלא מקום בקדנציה הבאה.

עיני מסתמן כמועמד שכרגע תומכים בו מרב בעלי זכות ההצבעה בהנהלת ההתאחדות מכיוון שהוא נתמך הן על ידי מרכז הפועל וען על ידי חלקים רחבים ממרכז מכבי.

יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. ברני ארדוב
לא פורש מההתאחדות, והוא צפוי לשמש כממלא מקום בקדנציה הבאה. לוזון/ברני ארדוב

שרת הספורט לימור לבנת התייחסה היום לסגירת הרשימה ואמרה: "זהו עוד שלב בדרך להגשמת הרפורמה שאני מובילה בספורט בעקבות דו"ח ועדת זליכה שהקמתי. כפי שהודעתי באוגוסט 2013: יו"ר ההתאחדות הנוכחי אבי לוזון - לא הציג את מועמדותו!

"היו ציניקנים, ספקנים, ספינים, זוכרים? יש מכתב? אין מכתב? אני ידעתי.

"להזכירכם, בחוות הדעת של היועצת של משרד הספורט נקבע כי: "ניגוד העניינים שבו נמצא לוזון, הינו ניגוד עניינים אישי וחמור, בין חובותיו של לוזון כיו"ר ההתאחדות לבין קשרים משפחתיים בדרגה ראשונה עם מי שהם נושאי תפקידים ו/או בעלי אינטרסים כלכליים משמעותיים במכבי פתח תקווה. אין חולק כי מדובר במצב מובהק של ניגוד עניינים אישי, מהסוג החריף והחמור ביותר, מהסוג אשר פסיקת ביהמ"ש העליון הזהירה שוב ושוב כי יש להימנע ממנו".

"חשוב לי לחזור ולהבהיר דווקא היום: לא היה לי ואין שום עניין אישי נגד אף אחד. לא התערבתי ואין בכוונתי להתערב גם בעתיד בבחירות להנהלת איגודי הספורט בישראל. אבל יש בכוונתי לעמוד בתוקף וללא פשרות על כך שהספורט בישראל יתנהל באופן שקוף ומקצועי תוך שמירה על טוהר מידות, ועל כך שבראש איגודי הספורט יעמדו אנשים החפים מניגודי עניינים.

"ההתאחדות בגירעון ענק, היא מסתירה מידע על מצבה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרת התרבות והספורט לימור לבנת. מגד גוזני
לא היה עניין אישי נגד אף אחד. לימור לבנת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully