וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר און: "אדאמוביץ' מצוין, הוא יוסיף לנו המון"

29.5.2014 / 16:28

מאמן הפועל פתח תקוה החמיא לקשר הסרבי שחתם לעונה אחת: "מהיר, טכני ונייד". מועדון הזהב גייס 240 אלף שקל

מילוש אדאמוביץ' שחקן הפועל פתח תקוה. AP
מילוש אדאמוביץ' שחקן הפועל פתח תקוה/AP

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (חמישי) רשמית על החתמתו של הקשר הסרבי מילוש אדאמוביץ' (25) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. על הסיכום עם אדאמוביץ' פורסם כבר אתמול בוואלה! ספורט. אדאמוביץ' בן ה-25, שיחק בשתי העונות החולפות בקבוצה האזרית ראבן באקו וכבש בכל אחת מהעונות שלו בקבוצה חמישה שערים. הוא שיחק גם לפני כן בליגות בקזחסטן ופולין וכן רשם שתי עונות בקבוצת שריף טיראספול המולדובית, שבה משחק היום קובי מויאל. אדאמוביץ' היה מועמד לקבוצה כבר לפני שלוש עונות אך המו"מ לא צלח וכעת הבשילו התנאים להחתמתו של השחקן שיעמוד לרשותו של המאמן עידן בר-און בפתיחת האימונים.

בר-און התייחס לרכש החדש בהודעה רשמית שהוציא המועדון: "אני חושב שזה חיזוק מצוין עבור הקבוצה. מדובר בשחקן מהיר, טכני ונייד שעובד מאוד קשה על המגרש ואני חושב שהוא יכול להוסיף לנו המון השנה".

כזכור, לצד אדאמוביץ' סיכמה העולה החדשה עם השוער קאלה דרשלר ועם הקשר שגיב כהן. איתי אלקסלסי ממשיך עונה נוספת.

ברביעי פרסמנו: אדאמוביץ' סגר בהפועל פתח תקוה

דורון בן דקון.
רוצה להגיע ל-600 אלף שקל. בן דקון

לפני כשבוע בדיוק חנכה הפועל פתח תקוה את מועדון הזהב. כל אוהד שהצטרף למועדון תרם כ-6,000 שקלים לקופת הקבוצה ועד כה נאספו כ-240,000 שקלים לקראת העונה הבאה. בקבוצה מאמינים שבתקופה הקרובה יצליחו לעמוד ביעד הראשוני, גיוס כ-100 חברי מועדון הזהב, אשר יעמידו יחדיו סכום של כ-600,000 שקלים שיעזרו רבות לקבוצה בעונה הבאה.

במועדון התרגשו מאוד מההיענות של האוהדים ואף אמרו: "זה מרגש לראות שיש אוהדים שאוהבים את הקבוצה כל כך ומוכנים לפתוח את הכיס שלהם לטובתה. הרבה מאוד אנשים מסביב מביעים עניין רב ורוצים לקחת חלק בפרויקט המדובר ואנחנו כמובן נקדם בברכה כל חבר חדש שירצה להצטרף למועדון המאה ולתת את החלק שלו בדרך להשגת המטרה הסופית - 100 חברים".

אמש (רביעי) התקיים האירוע השני במסגרת מועדון הזהב בבר "סטלמך" שבפתח תקוה. אל האירוע הגיע הבעלים, דורון בן דקון, היו"ר, יוסי נשרי, המנכ"ל, יורם עינב, המאמן הטרי, עידן בר-און וגם המנהל המקצועי, גיא רוזנצוויג. במהלך האירוע השיבו בעלי התפקידים השונים לשאלות האוהדים ואף שיתפו אותם בהכנות המתקדמות לקראת העונה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully