וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אדאמוביץ' סגר, אלקסלסי ימשיך

28.5.2014 / 22:29

יום עמוס במלאבס: הקשר הסרבי מבאקו מצטרף, אלקסלסי הגיע לסיכום על הארכת חוזהו. גם קאלה, שקלים ושגיב כהן יצטרפו

מילוש אדאמוביץ' שחקן הפועל פתח תקוה. AP
רכש מעניין. אדאמוביץ'/AP

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק: אחרי שבבוקר הגיעה לסיכום עם קאלה דרשלר, שגיב כהן ועמירן שקלים, הקבוצה סגרה עם זר ראשון, קשר האחורי הסרבי מילוש אדאמוביץ'.

אדאמוביץ' בן ה-25, שיחק בשתי העונות החולפות בקבוצה האזרית ראבן באקו וכבש בכל אחת מהעונות שלו בקבוצה חמישה שערים. הוא שיחק גם לפני כן בליגות בקזחסטן ופולין וכן רשם שתי עונות בקבוצת שריף טיראספול המולדובית, שבה משחק היום קובי מויאל. אדאמוביץ' היה מועמד לקבוצה כבר לפני שלוש עונות אך המו"מ לא צלח וכעת הבשילו התנאים להחתמתו של השחקן שיעמוד לרשותו של המאמן עידן בר-און בפתיחת האימונים.

טוברנו פינאס מכבי נתניה מול איתי אלקסלסי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
גם הוא ימשיך. אלקסלסי/קובי אליהו

מי שצפוי להמשיך בקבוצה עונה נוספת הוא איתי אלקסלסי. הקשר האחורי שהצטרף למועדון בשנה שעברה והיה שחקן קבוע בהרכב של ניסן יחזקאל, סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לשחק לצידו של אדאמוביץ' במרכז השדה המלאבסי.

הסיכום עם שני השחקנים, מצטרף לסיכום המוקדם יותר עם קאלה דרשלר שוערה של הפועל חיפה, עמירן שקלים המגן של מ.ס אשדוד ושגיב כהן, קשרה של הפועל עכו שגדל במועדון. הצוות המקצועי של הקבוצה שכולל את המאמן עידן בר-און והמנהל המקצועי גיא רוזנצוויג ימשיך לעבוד בתקופה הקרובה על חיזוק הסגל כשאחת המטרות הראשונות תהיה להשאיר בקבוצה את ליאור אסולין מלך השערים מהעונה החולפת וכן את הבלם המצטיין אורי פסו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully