וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: כליבאת חוזר. גבאי התבקש להישאר

29.5.2014 / 12:10

זה רשמי: שחקן סכנין חוזר מהשאלה. המגן קיבל הודעה להגיע לאימונים. התקדמות עם דרינצ'יץ'. בשישי: טורניר לזכר שווגר

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג שער. מגד גוזני
חוזר לירוק. כליבאת/מגד גוזני

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) כי שחקנה של בני סכנין, מוחמד כליבאת, יחזור לסגל בעונה הבאה. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' צפה בדיסק עם ביצועי השחקן מהעונה החולפת והודיע לראשי המועדון כי הוא מעוניין להחזירו לסגל. כליבאת עצמו שוהה בחופשה פרטית בתאילנד אבל כבר עודכן בפרטים. חיפה הודיעה על החלטה יום אחד לפני תום מימוש האופציה. אם כליבאת לא היה חוזר לסגל, הוא היה משוחרר לצמיתות.

חיפה הודיעה גם למגן של אלעד גבאי כי סטנוייביץ' החליט להשאירו בסגל ובהתאם לכך הוא זומן לפתיחת האימונים. גבאי רוצה להילחם על מקומו בהרכב בעונה הבאה ולא לשמש כשחקן ספסל קבוע. הפועל באר שבע שהתעניינה בו לאחרונה קיבלה מסר כי הוא נשאר בחיפה ולכן היא מנהלת משא ומתן עם יובל שפונגין.

ומה קורה בגזרת ניקולה דרינצ'יץ' וולדימיר סטויקוביץ'? לגבי הראשון, חלה התפתחות מעניינת כשבפרטיזן בלגרד הודיעו לירוקים כי השחקן ישוחרר אם יגיעו להסכמות לגבי דמי ההעברה, זאת לאחר שמאמן הקבוצה התנגד נחרצות לשחרורו בכל מחיר. ההתנגדות הוסרה כנראה על רקע העובדה שהמועדון הסרבי זקוק לכסף באופן מיידי. במועדון טוענים כי הסיכויים שסטויקוביץ' יחתום טובים, אבל אם עד תחילת השבוע לא יושג סיכום סופי חיפה עשויה לרדת מהעסקה ולהחתים שוער אחר. גם קני סייף עדיין בתכניות. במועדון ימשיכו במעקב אחר קשר בוראץ בניה לוקה, סרג'אן גרחובאץ ולא ברור האם יחתום בשלב זה. המטרה הראשונה תהיה להחתים את יוסי בניון, שיחזיר תשובה רק באמצע יוני. גם שגריר אחר, טל בן חיים, מוזכר כמועמד אולם סטנוייביץ' בודק גם מועמדים זרים.

מאמן קבוצת הנוער, אברהם אבוקרט, ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. אבוקרט, שהוליך העונה את קבוצת הנוער לדאבל שני ברציפות, אמר: "אני גאה להמשיך בקבוצה, מכבי חיפה זה הבית שלי כבר הרבה מאוד שנים ואני שמח שאני נשאר כאן".

בראשון פרסמנו: סטנוייביץ' ביקש להחזיר את כליבאת לסגל

יוסי בניון שחקן קווינס פארק ריינג'רס. Jamie McDonald, GettyImages
יחזיר תשובה עד אמצע יוני. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

מחר ייערך טורניר הגמר לזכרו של שחקן העבר של חיפה ישעיהו שווגר. הטורניר יכלול משחק ראווה בין ותיקי מכבי חיפה לבין ותיקי חוף הכרמל. משחק הראווה יחל בשעה 14:30, לאחר מכן בשעה 15:45 יחל משחק הגמר בין בית חנניה למ.ס.כרמל. טורניר גביע שווגר הוא מסורת רבת שנים כדי להנציח את זכרו של ישעיהו שווגר ז"ל.

ישעיהו שווגר ז"ל היה תושב קפטן מכבי חיפה 15 שנה ובלם נבחרת ישראל. השתתף ב-350 משחקי ליגה, 50 משחקי גביע, 35 משחקים בין ארציים ועשרות משחקים בין לאומיים במדי נבחרת ישראל. בכרטיס הביקור שלו רשומים רגעי תהילה כמו השתתפות באולימפיאדה והשתתפות בגביע העולם, מקסיקו-70, שם נבחר בין ה-11 המצטיינים של הבית בו השתתפה נבחרת ישראל. ישעיהו שווגר היה מעוז הגנתה של מכבי חיפה בשנות ה-60 וה-70 ונחשב לבלם בלתי עביר-דבר שהקנה לו את הכינוי "התחנה האחרונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully