וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' צפה בכליבאת וביקש להחזירו לסגל

25.5.2014 / 11:32

הסרבי צפה במושאל וביקש שיגיע לאימונים, וגם מינה רשמית את עוזריו: מיצ'ביץ', קוליינין ופנדורוביץ' יגיעו בקרוב לישראל

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
סעיף בהסכם בין הצדדים מחייב את מכבי חיפה להודיע לשחקן עד ה-30 במאי האם היא רוצה להחזירו. מוחמד כליבאת/ברני ארדוב

במכבי חיפה ממשיכים לעבוד על חיזוק הקבוצה בעונה הבאה. המטרה של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' היא להגיע למחנה האימונים שייפתח ב-15 ביולי עם ארבעה זרים לפחות, כשעד כה יש כבר שני זרים בסגל שלו – הקשר רובן ראיוס וחלוץ נבחרת קמרון מוחמדו אידריסו שהצטרף רשמית בשבוע שעבר. עוד לפני שניגע בזרים, מתברר כי הסרבי כבר קיבל החלטה אחת בסוף השבוע, והיא להחזיר לסגל את מוחמד כליבאת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סעיף בהסכם בין הצדדים מחייב את מכבי חיפה להודיע לשחקן עד ה-30 במאי האם היא רוצה להחזירו לסגל, אחרת היא תיאלץ לשחררו לצמיתות ולא תוכל להשאילו פעם נוספת. מתברר כי לפי ההסכם אי מתן הודעה של הירוקים פירושה שהשחקן נשאר בסגל ורק הודעה לפיה השחקן משוחרר תבטל את המשך ההתקשרות בין הצדדים. חיפה לא מתכוונת להודיע דבר לכליבאת וזאת לאחר שסטנוייביץ' צפה בדיסקים עם ביצועי השחקן וביקש לזמנו לפתיחת האימונים.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
אחד משני הזרים שכבר סגורים. רובן ראיוס/ברני ארדוב

בחזרה לזרים. הנטייה של סטנוייביץ' כרגע היא לצרף זרים בעמדות השוער, הבלם והקשר האחורי. אם אחד מהם יהיה ישראלי בסופו של דבר, המאמן יצרף גם קשר התקפי זר. במועדון טוענים כי הם נתקלים בקשיים בנוגע לצירוף השוער ולדימיר סטויקוביץ' ולכן בוחנים גם את אופציית שוער פרטיזן בלגרד, מילאן לוקאץ'. הקשר האחורי של אותה קבוצה, ניקולה דרינצ'יץ', כבר סיכם את תנאיו במועדון אבל טרם שוחרר. אם יצטרף, הוא ירוויח 320 אלף יורו בעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. המאמן בוחן מספר אופציות לעמדת הבלם, בניהם בלם פרטיזן מילוש אוסטוייץ' ובלם ארמניה בילפלד בה משחק בן שהר, וויאדין סאביץ'. חיפה הציעה לקריית שונה 450 אלף יורו על שיר צדק, וכרגע נענית בשלילה.

עד שיגיעו הזרים, סטנוייביץ' מינה רשמית את אנשי הצוות שלו, כשהודיע להנהלה מי יהיו שלושת עוזריו. לעוזרו האישי ברנימיר מיצ'ביץ' יצטרפו גם שני עוזרים שעבדו עימו בעבר. כצפוי, העוזר הראשון יהיה סלובודאן קוליינין בן ה-60 ואליו יצטרף גם גורן פנדורוביץ' שהיה מאמן שוערים בפרטיזן בלגרד, אך יצטרף כעוזר ולא יחליף את גיורא אנטמן, שיישאר בתפקידו. כזכור, גם מאמן הכושר אורי הראל ימשיך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
הנטייה של סטנוייביץ' כרגע היא לצרף זרים בעמדות השוער, הבלם והקשר האחורי/אדריאן הרבשטיין

גורם: בניון הבהיר שרק ביוני יחליט על עתידו

במועדון אישרו בסוף השבוע כי יוסי בניון אמור להודיע רק במהלך חודש יוני על החלטתו בנוגע לחזרה לישראל. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, קשר ק.פ.ר שחגג אתמול עלייה לפרמיירליג החליט לשקול עוד מספר הצעות מאירופה לפני שיגבש החלטה סופית. אם יחליט לחזור לישראל, חיפה תציע לו תפקיד מקצועי לאחר הפרישה וככל הנראה יהיה מדובר על חוזה לשנתיים. על פי גורמים בקבוצה, בניון אף העביר את המסר בנוגע להחלטתו גם לנשיא יעקב שחר.

הקשר אייל גולסה קיבל הצעה להגיע למבחנים בגנט, אך הסיכויים שיחתום שם נמוכים. גולסה רוצה לעבור לבלגיה בעונה הבאה וחיפה תדרוש עבורו דמי השבחה. גם הבלם סארי פלאח רוצה לעבור לבלגיה, אבל הדרישה של מכבי חיפה מעכבת את המשא ומתן. "פלאח קיבל הצעה יפה ומכובדת, אך ענה עליה בשלילה", הבהירו בחיפה. טאלב טואטחה מבוקש בסטנדרד ליאז'. סטנוייביץ' רוצה להשאירו בקבוצה וביקש מראשי המועדון חוות דעת לגבי עתידו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, הקשר סינטאיהו סלליך ישוחרר לצמיתות מהמועדון. ככל הנראה, השחרור מהמועדון יהיה ללא תמורה.

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. אינסטגרם של יוסי בניון, צילום מסך
ישקול עוד מספר הצעות מאירופה לפני שיגבש החלטה סופית/צילום מסך, אינסטגרם של יוסי בניון
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully