וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה לקלוט את סייף אם לא ייצא לבלגיה

28.5.2014 / 9:46

בטוברוק לוחצים על צה"ל להשאירו בארץ כדי שהעסקה תתממש. במועדון מאמינים שסטויקוביץ' יגיע, לוקאץ' אופציה שניה

קני סייף הפועל ניר רמת השרון מול גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יגיע לכפר גלים בכל זאת? קני סייף/ברני ארדוב

מכבי חיפה עשויה לקלוט את קני סייף בשורותיה אם השחקן לא ייצא לבלגיה, כך טוענים מקורבים לעסקה. לאור הדברים שהשמיע אתמול אריק איזיקוביץ' ("קני סייף לא משוחרר לאף מקום ולא ישחק בבלגיה. אני לא פוסל אפשרות שיהיה במכבי חיפה. אם הוא יתעקש, אולי הוא יישאר ברמת השרון. זה מועדון ראוי"), במכבי חיפה סבורים שאם הקשר לא ישוחרר לחו"ל ייתכן מאוד שהסיכום לגביו ייכנס לתוקף, מה גם שבטוברוק לוחצים את הצבא לא לשחררו מהארץ ובכך לסלול את דרכו לכרמל.

הצדדים כבר סיכמו על מחיר, כשני מיליון שקלים, וסטנוייביץ' נתן אור ירוק לקלוט את השחקן אם הדבר יתאפשר. "סייף רוצה לשחק במכבי חיפה, אבל בנסיבות העניין הוא נאלץ לשדר מסר אחר", הבהיר אתמול גורם בכיר במועדון. כזכור, אריק איזיקוביץ' ממתין לתשובת צה"ל לגבי סייף וטוען כי לא מדובר במעמד של ספורטאי עילוי.

עוד בנושא הרכש: בחיפה ממשיכים לנהל משא ומתן לגבי הקשר ניקולה דרינצ'יץ' והשוער ולדימיר סטויקוביץ'. במועדון סבורים שסטויקוביץ' יסגור בימים הקרובים, אם כי סטנוייביץ' כבר הכין אלטרנטיבות למקרה שהעסקה לא תצא לפועל. אחד מהם הוא שוער פרטיזן מילאן לוקאץ'. במועדון מאמינים שגם עסקת ניקולה דרינצ'יץ' תיסגר לאחר שסיכם את תנאיו במועדון.

חיפה עקבה לקראת סיום הליגה בבוסניה אחר קשר בוראץ בניה לוקה, סרג'אן גרחובאץ ובכך הוא מצטרף לשחקן נוסף אחריו עקבו לאחרונה – קשר צסק"א סופיה איבן מרקוביץ'. "סביר להניח שעד המחנה יהיו כבר ארבעה זרים, כולל שוער וקשר אחורי", העריכו אתמול בזהירות במועדון. סטנוייביץ' מחפש גם בלם זר ובכך לנעול את סגל הזרים שלו. המטרה הבאה תהיה להחתים את יוסי בניון. כזכור, במועדון מתכוונים להציע לו גם תפקיד מקצועי לאחר הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully