וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה נפרד: "תמיד יישאר חלק ממני בתל אביב"

28.5.2014 / 18:09

המאמן שעזב השאיר מכתב מרגש: "גיליתי כאן תשוקה שיכולה להתחרות ברוב המועדונים בעולם. כל משחק היה בשבילי חוויה"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
מכתב מרגש. פאולו סוזה/יותם רונן

בקיץ שעבר נפרדה מכבי תל אביב מאוסקר גרסיה אחרי עונה אחת בלבד שבה הוא הוליך אותה לאליפות והערב (רביעי) זה קרה להם שוב: הצהובים נפרדים מפאולו סוזה שיאמן בעונה הבאה את באזל אלופת שוויץ, שתשלם לצהובים 400 אלף יורו פיצויים בהתאם לחוזהו. זמן קצר אחרי שעזב, פרסם פאולו סוזה מכתב פרידה מרגש לצהובים.

סוזה סיכם וכתב: " כשהגעתי למכבי תל אביב, ביוני 2013 לא ידעתי למה לצפות בחודשים הבאים. מהר מאוד גיליתי שבמכבי יש אווירה של כדורגל ותשוקה למשחק – ברמה שיכולה להתחרות ברב המועדונים בעולם. תשוקה זו, היא תכונה שתמיד החדירה בי אופטימיות גדולה לפני כל משחק במהלך העונה ותחושה של גאווה להיות המאמן. כל משחק בבלומפילד, ובכל משחק ברחבי ישראל, היו עבורי מאורע משמח ומקור לגאווה".

"זו היתה שנה מוצלחת ומלאה בניצחונות במהלכה זכינו באליפות המדינה ועשינו צעד משמעותי באירופה כשאנו מתמודדים נגד המועדונים הגדולים ביבשת. עם זאת, ההצלחה הגדולה ביותר היתה החום וההערכה שהצוות שלי ואני זכינו להם, במהלך 12 החודשים במועדון נפלא זה".

סוזה הודה לבעלים: "ברצוני להודות לבעלים מיץ' גולדהאר, לנציגו ג'ק אנגלידיס ולמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף על התמיכה והאמונה בי. עם אנשים נפלאים כאלה בראש המועדון, אני בטוח שמכבי ת"א תזכה להרבה הישגים בעתיד. אי אפשר שלא לציין את עובדי המועדון וכל הצוות המקצועי, בלעדיהם הכל היה קשה הרבה יותר.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם פאולו סוזה. קובי אליהו
לא חסך בשבחים מהשחקנים שלו. סוזה/קובי אליהו

סוזה פרגן גם לשחקניו: "לשחקנים שלי, ברצוני לומר תודה ענקית ולהעביר את מלוא הכבוד וההערכה – ההישגים שלנו העונה נזקפים לזכות העבודה הקשה, המסירות והגישה החיובית שלכם. כולכם יצרתם תחושה משפחתית של ביחד ואווירה חיובית בחדר ההלבשה שאפשרה לנו להתגבר על המכשולים שנקרו בדרכנו וסייעה להגיע לראש ההר. תודה חבר'ה".

"מילות הפרידה האחרונות שלי הן לאוהדי מכבי תל אביב. אני מקווה שאתם מקבלים בהבנה את ההחלטה שלי לעזוב. לא היה לי קל לעשות זאת, אבל אני מרגיש שהאתגר העומד בפני הוא הנכון ביותר בשלב זה של קריירת האימון שלי. השנה שלנו ביחד היתה מדהימה ומעומק ליבי אני אומר בפה מלא שתמיד ישאר חלק ממני בתל אביב".

גם מנואל קורדיירו, עוזרו של סוזה פרסם פוסט פרידה וכתב: "עוד עונה מסתיימת והפעם מסתיים גם הקשר ביני למכבי תל אביב. זו ללא ספק הייתה העונה הכי בלתי נשכחת מבחינת תוצאת והיחסים שלי עם אנשי המועדון. ישראל תמיד תישאר בליבי כמו כמו מכבי".

"אני רוצה להודות לכל האוהדים, הם היו חלק חשוב מאוד בהצלחה שלנו. תודה גם לכל השחקנים ולכל הצוות המקצועי וההנהלה. כולם תמיד יישארו בליבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully