וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד טירה ייפגש עם שחקני מכבי תל אביב

יו"ר המועצה הלאומית לספורט, שאמר כי "במכבי ת"א משחקים 5 כושים", יתנצל בפניהם. לבנת: "הדעת לא סובלת התבטאות כזו"

יו"ר המועצה הלאומית לספורט עודד טירה. מגד גוזני
טירה עם שמעון מזרחי/מגד גוזני

שרת הספורט, לימור לבנת, שוחחה לפני זמן קצר עם יו"ר המועצה הלאומית לספורט, עודד טירה, בנוגע להתבטאותו אמש כלפי שחקניה הזרים של מכבי תל אביב בכדורסל. טירה אמר אמש כי "במכבי תל אביב משחקים חמישה כושים". טירה התנצל והביע צער עמוק על שכשל אמש בלשונו, אך הדגיש, כי הדברים נאמרו בתום לב ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע באף אדם.

השרה לבנת הבהירה ליו"ר המועצה הלאומית לספורט, כי התבטאותו היא התבטאות קשה, שהדעת לא סובלת ואי אפשר לעבור עליה לסדר היום. יחד עם זאת, השרה אמרה לו כי היא מבינה שהוא אכן לא התכוון לפגוע באיש ודבריו אינם משקפים בשום צורה, השקפה, עמדה או תפיסה גזענית כל שהיא, ההיפך הוא הנכון.

השרה לבנת הציעה כי טירה יתלווה אליה מחר למפגש עם שחקני קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל יחד עם יו"ר הקבוצה עו"ד שמעון מזרחי. במפגש יברכו לבנת וטירה את שחקני מכבי תל אביב על זכייתם בגביע היורוליג. טירה יבהיר בפני השחקנים הזרים, שלא הייתה לו כל כוונה לפגוע בהם בדבריו ואם מישהו מהם נפגע - הוא מתנצל על כך באופן אישי.

המפגש יערך מחר בהיכל נוקיה לפני פתיחת המשחק השלישי בסדרת הפלייאוף של מכבי תל אביב והפועל אילת בשעה 19:30(ספורט 5).

כאמור, אתמול במהלך הצגת המועצה הלאומית לספורט, טירה יו"ר הועדה שהוצגה התבטא בצורה גזענית ובוטה:"יש ויכוח ששיחקו חמישה כושים בחמש הדקות האחרונות או שלא שיחקו חמישה כושים".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת. מגד גוזני
לימור לבנת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully