וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המועצה הלאומית לספורט: "צר לי אם אמירתי פגעה במישהו"

עודד טירה אמר בהצגת המועצה הלאומית לספורט: "במכבי תל אביב שיחקו 5 כושים" והתנצל. המועדון: "הדברים הוצאו מהקשרם"

יו"ר המועצה הלאומית לספורט עודד טירה. מגד גוזני
היה לוקח את הדברים בחזרה. עודד טירה/מגד גוזני

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הציגה היום לראשונה את המועצה הלאומית לספורט - גוף העל שתפקידו להמליץ על גיבוש אסטרטגיה לאומית ארוכת טווח לצד חלוקת המשאבים הציבוריים המופנים לטובת הספורט בישראל. בראש המועצה עומד תת אלוף במיל' והתעשיין עודד טירה, ובנוסף אליו מכהנים 18 חברים המייצגים גופי ואיגודי ספורט בישראל, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, תחום הספורט למקומות עבודה, המועצה לספורט נשים, המועצה להסדר ההימורים ונציג ציבור.

אלא שאת ההצגה גנבה אמירה מכוערת וגזענית של טירה, שכינה את שחקני את שחקניה שחומי העור של מכבי תל אביב: "כושים". טירה התייחס בנאומו ליו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי שישב לידו ואמר: "אני רוצה לשבח חבר שלי, את שמעון מזרחי, שלדעתי הוא סמל לניהול, מנהיגות והובלה. יש ויכוח ששיחקו חמישה כושים בחמש הדקות האחרונות או שלא שיחקו חמישה כושים. אבל מבחינת ניהול, ההובלה והמקצועיות, הוא מנהיג מזוכך וראוי". חובה להדגיש שבמהלך הדברים העירו הנוכחים לטירה ואמרו לו להשתמש במילה: "שחורים", אך הוא שב וחזר על מילת הגנאי.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "הדברים הוצאו מהקשרם".

יעל ארד, שמעון מזרחי. מגד גוזני
יעל ארד עם שמעון מזרחי/מגד גוזני

השרה לבנת אשר הובילה להקמת המועצה אמרה היום בישיבתה הראשונה: "זו הפעם הראשונה בה מוקם גוף, שתפקידו לגבש מדיניות כוללת וארוכת טווח לספורט בישראל. להקמת המועצה הלאומית לספורט תפקיד חשוב ומרכזי ברפורמה שאני מובילה בספורט. אני מאחלת לחברי המועצה הצלחה בתפקידם, ומצפה מהם לראות לנגד עיניהם אך ורק את טובת הספורט והספורטאים בישראל. אני מאמינה, שפעילות המועצה תסייע רבות לפיתוח תשתיות הספורט, קידום הספורטאים, הגדלת המשאבים המוקצים וחלוקה מיטבית שלהם, דבר שיוביל בעתיד למינופו של הספורט הישראלי הן ברמה הלאומית והן בזירה הבינלאומית".

טירה הוסיף: "אני דוגל במנהיגות שמבוססת על צניעות ולכן לא דיברתי לפני. אני אדבר בעתיד לאט, אבל לאחר שאוכל להוכיח שביצעתי ועשיתי דברים בשביל המועצה. אני לא רוצה לדבר על 'אני מאמין', אבל לא אעביר אותו טרם דיברתי עם האנשים במועצה. זו נבחרת יוצאת מן הכללף, בראש ובראשונה מקצועית ואני מקווה שהיא תפעל כגוף ביצועי ולא פרלמנטרי, שיתקבלו החלטות מקצועיות וכל אחד יתרום מניסיונו הספורטיבי ופחות מהמקום ממנו הוא בא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully