וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "הראנו שיש לנו קבוצה של ווינרים"

28.5.2014 / 10:37

מכבי חיפה רחוקה ניצחון אחד מחזרה למעמד הגמר. ג'ף רוזן יחזור לקראת הגמר: "ההישגים נותנים לו את הרצון להמשיך"

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
"הצלחנו לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי". יבזורי/יוסי ציפקיס

האלופה מכבי חיפה, רחוקה ניצחון אחד מחזרה למעמד הגמר לאחר שאמש (שלישי) היא גברה 70:82 על הפועל ירושלים ועלתה ל-0:2 בסדרת הטוב מחמישה. מיד בסיום המשחק אסף המאמן דני פרנקו את השחקנים ואמר להם שהמשחק הקרוב במלחה הוא קריטי ועליהם לבוא בשיא המוכנות כדי לנצח אותו ולגמור את הסדרה. בחיפה היו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים, ומדחיפת 4,000 אוהדים ברוממה.

"הצלחנו לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי", אמר דגן יבזורי שקלע 14 נקודות בניצחון, "הראינו הרבה אופי והוכחנו שיש לנו קבוצה של לוחמים ו-ווינרים. אני שמח שיצאנו עם הניצחון ועכשיו נשאר לנו רק לשחזר את זה ביום שישי במלחה".

בעלי הקבוצה ג'ף רוזן המריא בחזרה לארצות הברית והוא ישוב לישראל רק במהלך השבוע הבא. בחיפה מקווים שעד חזרתו תבטיח הקבוצה את השתתפותה בגמר, "לג'ף היה קשה מאוד לשבת בבית בשנה שעברה בזמן שהקבוצה שלו מגיעה לגמר ולוקחת אליפות", אמרו במועדון אמש, "אין מצב שאם נהיה שם העונה, הוא לא יבוא. ההישגים של הקבוצה נותנים לו את הרצון להמשיך פה עוד הרבה שנים, וזה למרות שהתנאים מסביב לא הופכים להיות יותר קלים".

בחיפה מבינים שהולך לעבור עליהם קיץ לא פשוט. גם בתחילת העונה הבאה תצא הקבוצה למסע משחקים בארה"ב נגד קבוצות NBA ובנוסף, דונטה סמית' מסיים חוזה בן שנתיים והירוקים כבר השלימו עם עזיבתו. על בריאן רנדל יצטרכו הירוקים לשלם מס מלא החל מהעונה הבאה, מה שצפוי להוביל לסיום דרכו במועדון. דגן יבזורי ובן רייס מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, ובקבוצה צפויים להשאיר גם את עידו קוז'יקרו ומורן רוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully