וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: "אם לא נגיע לגמר, העונה היא אכזבה עצומה"

28.5.2014 / 9:23

בבירה מאוכזבים מהפיגור בסדרה נגד חיפה: "קבוצה גדולה מסתדרת בלי כוכב. מאז הניצחון ביד אליהו זה לא אותו כדורסל"

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. אדריאן הרבשטיין
אכזבה עצומה. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

העונה של הפועל ירושלים קרובה אל קיצה לאחר ששחקניו של בראד גרינברג הפסידו אמש (שלישי) 82:70 למכבי חיפה במשחק השני בחצי גמר הפלייאוף, והם בפיגור 2:0 בסדרת הטוב מחמישה. בסיום המשחק נראו שחקני ירושלים מותשים, לאחר שניסיון קאמבק שלהם במהלך המחצית השנייה נבלם על ידי שחקני חיפה, ובצוות המקצועי יודעים שעליהם לעבוד קשה כדי להכין אותם למשחק השלישי שיהיה ביום שישי הקרוב במלחה.

"לא יוכלו למחוק את העונה שעשינו גם אם נפסיד 3:0", אמר גורם בירושלים לאחר המשחק, "למרות זאת, אין ספק שהמטרות הראשונית היו להגיע לגמר גביע המדינה ולסדרת הגמר, וזה נראה כאילו לא נשיג אף אחת מהן. אם לא נגיע לגמר, אז העונה בישראל היא אכזבה עצומה. נצטרך לעשות חושבים מה קרה בדיוק לפני הפלייאוף, כי כל הירידה החלה עוד בבית התחתון עם התבוסה למכבי חיפה. למעשה מהמשחק שהבסנו את מכבי תל אביב ביד אליהו, אנחנו לא משחקים את אותו הכדורסל שהצגנו".

הסנטר ארט פרחוסקי נראה מאוכזב במיוחד בסיום. הבלארוסי, שרשם עונה טובה מאוד והיה אחד משחקני הפנים הדומיננטיים בליגה העונה, נפצע במשחק השני בסדרת רבע הגמר נגד הפועל חולון, ועבר ניתוח בכף היד שגמר עבורו את העונה. בסיום ציין בראד גרינברג כי הפציעה של פרחוסקי גרמה לקבוצה לאבד מהעומק שלה, "קבוצה גדולה מסתדרת גם עם פציעה של שחקן משמעותי ככל שיהיה", אמרו בסביבת הקבוצה, "לא יכול להיות שיש הבדל תהומי כל כך בין איך שנראינו איתו ובלעדיו".

בתוך כך, הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון, הבהיר בעמוד הפייסבוק שלו: "גם שדברים לא הולכים בכיוון שלנו, אנחנו הפועל ירושלים ואף אחד לא יכול לעצור מה שאנחנו בונים פה. גם אם זה ייקח עוד זמן, אנחנו נלמד ולא נפחד להשקיע יותר עד שנגיע למטרות שלנו".

בירושלים החלו בשבועות האחרונים בהכנות לקראת העונה הבאה, כשנראה שבשלב זה השחקן הזר היחיד שימשיך בוודאות הוא דרווין קיצ'ן, שבין הצדדים מתנהלים מגעים. בירושלים היו רוצים לראות גם את ברייסי רייט, ג'וש דאנקן וארט פרחוסקי ממשיכים, אך כרגע קיימים פערים די גדולים עם השחקנים הללו. כפי שפורסם כאן, בהפועל ירושלים לא מעוניינים להמשיך עם דופרי בעונה הבאה.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן מול שחקן מכבי חיפה טרנס רודריק. אדריאן הרבשטיין
היחיד שימשיך בוודאות. קיצ'ן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully