וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס אוזן: "הוכחנו שבכדורגל הכל אפשרי"

מאמן טבריה חגג העפלה ללאומית: "הייתה חוויה מדהימה". שי אהרון: "בחודשיים האחרונים עברו לי מחשבות על עזיבה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

ברכות לעירוני טבריה: הקבוצה של מוריס אוזן השלימה הערב (שלישי) את העפלתה לליגה הלאומית עם 1:2 על הפועל קטמון ו-1:5 בסיכום שני המשחקים. הקבוצה מהצפון תשחק בעונה הבאה בליגה השנייה אחרי 22 שנות היעדרות ותנסה לתקוע שם יתד. המשחק נערך באצטדיון גרין בנצרת עילית, אך אלפי אוהדי טבריה שהגיעו למשחק הזה חגגו עם שחקניהם בסיום. לעומתם, שחקני קטמון הפנימו את הכישלון הכפול אחרי שגם ניסיונות האיחוד שלהם עם הפועל ירושלים על על שרטון.

קטמון ירדה לליגה א', עירוני טבריה בלאומית

אוהדי עירוני טבריה. אדריאן הרבשטיין
יש עלייה. אוהדי טבריה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מאמן המנצחים מוריס אוזן חגג בסיום: "אין מאושר ממני. אין לי מילים, זו הייתה חוויה מדהימה. עשינו מסע מפרך עם חמישה משחקי פלייאוף. זו חוויה עצומה. אין דברים כאלה, תראו את הקהל". הוכחנו שבכדורגל הכל אפשרי ושיש לנו את כל הכלים. הגענו לכל משחק ולכל אימון בשיא המוכנות ואנחנו שמחים".

אוזן הוסיף: "ברמת העיקרון כשהגעתי להקבוצה היא הייתה קצת מפורקת. היה חשוב לחבר את השחקנים. הם הבינו שיש מאמן שיכול להיות חבר שלהם אבל דורש מהם את המקסימום. אחרי שהם הבינו את זה הם הפכו להיות קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה וקבוצה שעושה עלייה. כמאמן אתה צריך לדעת הכל ולכלול הכל. זו שמחה מסוג אחר, זו עדיין שמחה וזה מטורף מה שאני חווה. מחר אחרי המשחק הזה אני הולך למסיבת סיום של בית הספר, אבל אנחנו נחגוג בערב בטבריה. אנשים צמאים לחגיגות".

לגבי ההמשך: "נשב עם ההנהלה ונשקול את האפשרויות. אני אעשה את הבחירות שלי ואני לא פוסל את זה שאשאר כאן. אני מחובר מאוד למקום הזה ואוהב את כולם. אני רוצה להודות באופן אישי לאיז'ו באוור, אוהד וותיק של הקבוצה שלא יכל להגיע ולהגיד לו שאני אוהב אותו".

עדי תדמור השוער אמר: "אין דברים כאלה, לא חלמתי בחיים, זה אושר ענק".

אריאל לזמי, כובש השער השני: "גדלתי בקרית שמונה והגעתי לכאן דרך כרמיאל. המאמן נתן לי הזדמנות ולקחתי אותה בשתיים. אני מאושר". לגבי העתיד: "אנחנו לא חושבים על זה, אנחנו הולכים לחגוג ואחרי זה נראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שי אהרון עם עמית שמש שחקני הפועל קטמן. אדריאן הרבשטיין
השער שלו לא ניחם. שי אהרון/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, בקטמון ניסו לעכל את הכישלון והירידה. שי אהרון, הסמל והקפטן של קטמון אמר: "קודם כל אני רוצה לברך את טבריה. הם פשוט כתשו אותנו עם שתי הצגות כדורגל. אני מאחל להם הצלחה בליגה הלאומית. לגבינו אנחנו נצטרך לבחון עד כמה הקהילה שלנו חזקה. אני מקווה שיהיו לנו את הכוחות. בסופו של דבר זה בסך הכל כדורגל אבל הקבוצה הזו היא יותר מרק כדורגל ולכן זה כל כך עצוב לי".

אהרון סיכם את העונה: "איבדנו את הפלייאוף העליון על הפרש שערים וירדנו ליגה אחרי פלייאוף וזה מאוד אכזרי. בליגה הזו אתה משלם על כל טעות. אני מאוד מקווה שאנחנו נצליח להתגבר על זה, מבחינה נפשית אני בטוח שנצליח. המקום הזה הוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל".

"תמיד שקבוצה יורדת ליגה אז אומרים שחדר ההלבשה לא בריא ויש פרשיות. אנחנו כשלנו מקצועית וכל השאר בטל בשישים. אני לא יודע מה טומן העתיד. בחודשיים האחרונים כשהקבוצה הסתבכה בתחתית עברו לי מחשבות על עזיבה. אני מרגיש סוג של אחריות על הכתפיים. נצטרך לדבר עם האנשים שאחראים למועדון ונראה איך אני יכול להיות חלק מהמועדון הזה ולהחזיר אותו למקום הראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully