וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף: עירוני טבריה עלתה ללאומית, קטמון בליגה א'

הקבוצה מהצפון ניצחה 1:2 (1:5 בסיכום המפגשים) וחזרה ללאומית אחרי 21 שנים. עקיבא ולזמי כבשו, שמש הורחק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

מזל טוב לעירוני טבריה: הקבוצה של מוריס אוזן עלתה הערב (שלישי) כצפוי לליגה הלאומית עם 1:2 באצטדיון גרין על הפועל קטמון והשלימה 1:5 בסיכום שני מפגשים חד צדדיים בין הקבוצות. קבוצת האוהדים הירושלמית מקטמון, שסחפה אחריה הרבה אוהדים ועלתה במהירות במעלה הליגות, ספגה מכה קשה ותחזור לליגה א' שנה אחת אחרי שעלתה ללאומית. בקטמון ניהלו בחודשים האחרונים מו"מ עם הפועל ירושלים על איחוד אפשרי בין הקבוצות אך אחרי שזה נכשל, הקבוצה תצטרך להתמודד עם תקציב מוגבל בליגה השלישית ועתידה מוטל בספק. טבריה מצידה, רושמת הישג ענק ובעונה הבאה תשחק באחת משתי הליגות הבכירות לראשונה מאז 1993.

שחקני עירוני טבריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא ללאומית. טבריה חוגגת/אדריאן הרבשטיין
שי אהרון עם עמית שמש שחקני הפועל קטמן. אדריאן הרבשטיין
הרגע ששינה את המשחק. עמית שמש מורחק/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהובסה 3:0 במשחק הראשון באצטדיון טדי, קטמון רצתה לכבוש שער מוקדם, אבל המשחק הזה הוכרע כבר אחרי חמש דקות. מאור סיסו שלח כדור עומק לאריאל לזמי שחלף על פני עמית שמש שוער קטמון שהכשילו בתוך הרחבה. השופט איתן שמואלביץ' הורה בצדק על פנדל והרחיק את שמש בכרטיס אדום. המשחק הופסק לחמש דקות ובסיום ההמולה העלה שלום עקיבא את המארחים ליתרון ראשון עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה שהכניעה את עדי בויטר השוער המחליף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכה הבאה ללאומית. אוהדי עירוני טבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדקה ה-37 הגדילה עירוני טבריה את היתרון שלה והמשיכה את החגיגה. אריאל לזמי קיבל כדור במרכז המגרש ובעט מ-27 מטרים לפינה ופנימה. 0:2 לטבריה. בדקה ה-64 השיגה קטמון שער ניחומים של מי אם לא שי אהרון. החלוץ הוותיק קיבל כדור מחוץ לרחבה ותוך כדי סיבוב בעט לפינה של עדי תדמור. 1:2 לקטמון, שלא חגגה יותר מדי את השער הזה. קטמון ניסתה לתקוף כדי לחזור למשחק, אבל המצבים הסוכנים היו דווקא בצד של טבריה שנהנתה מיתרון מספרי ולא התקשתה לשמור על התוצאה ובסיומו של יום זה קרה: טבריה בלאומית, קטמון חוזרת לליגה א'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראו מי הגיע לעודד. לירן חולצה אפורה, משמאל עם נומה ועוזי גופייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully