וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "לפעמים פשוט צריך להיות בשקט"

כוכב אינדיאנה כועס על סטיבנסון והצהרותיו נגד לברון. וגם: ג'יימס עוקף את ג'ורדן ומיאמי הופכת לשושלת אמיתית. סיכום הלילה

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין) פורוורד אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' (שמאל). GettyImages
רק תנסו לעצור אותו. לברון/GettyImages

המספרים

* נתחיל עם הנתון המרכזי של הערב: אחרי עוד תצוגה נפלאה של 32 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לברון ג'יימס חלף על פני מייקל ג'ורדן בדרך למספר הכי גבוה של משחקי פלייאוף עם לפחות 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לקינג ג'יימס יש כעת 74 משחקים כאלה ברזומה, אחד יותר מהוד אווירותו ו-21 יותר מלארי בירד, שממוקם שלישי.

* בין אם העונה של מיאמי תסתיים באליפות ובין אם לאו, כבר אפשר לקרוא לזה בפה מלא שושלת. ההיט רחוקים ניצחון בודד מכניסה למועדון אקסקלוסיבי של קבוצות שהגיעו לגמר ה-NBA ארבע עונות רצוף. רק הסלטיקס והלייקרס עשו זאת קודם לכן.

* בשלושת המשחקים האחרונים, מיאמי מובילה על הפייסרס בסך הכל ב-41 נקודות בזמן שרוי היברט נמצא על המגרש.

* כריס בוש, גיבור נוסף של מיאמי הלילה, קלע 25 נקודות - המספר הגבוה ביותר שלו מתחילת הפלייאוף.

* זה לא רק שיא של בוש בפלייאוף הנוכחי, אלא גם שיא נקודות במשחקים מול אינדיאנה בארבע העונות האחרונות, מאז הצטרף למיאמי.

מיאמי ניצחה את אינדיאנה ועלתה ל-1:3 בגמר המזרח

פורוורד מיאמי היט כריס בוש. AP
התעורר בזמן. בוש/AP

* עד כמה גבוהים הסיכויים של אינדיאנה לחולל מהפך בסדרה, אם בכלל? ובכן, רק נספר שבעידן הביג' ת'רי, מיאמי עומדת על מאזן של 0:7 במשחקים אליהן הגיעה ביתרון 1:3 בסדרה.

* הטריו של מיאמי כבר הפסיד שלושה משחקים רצופים בפלייאוף בשני מקרים - האחד ב-2011 בגמר מול דאלאס והשני ב-2012 בגמר המזרח מול בוסטון.

* בסדרות של הטוב משבע, הקבוצה שמוליכה 1:3 מנצחת גם את המשחק החמישי ב-96 אחוז מהמקרים. האחרונה שהצליחה להפוך פיגור 3:1 בסדרה הייתה פיניקס סאנס, שהדהימה את הלייקרס ב-2006.

* מיאמי ממשיכה את רצף הניצחונות שלה במשחקי בית בפלייאוף. כרגע הרצף עומד על 10 משחקים, שהשוו את שיא הפרנצ'ייז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן אינדיאנה פייסרס פרנק ווגל מתדרך את שחקניו בפסק הזמן. AP
סיכוי קלוש לחזור מזה. שחקני אינדיאנה/AP

מה הם אמרו על המשחק?

הטקטיקה של לאנס סטיבנסון שוב התבררה כשגויה מיסודה. אחרי שהזהיר את דווין וויד, ואמר ש"לברון מראה סימנים של חולשה", הגארד של אינדיאנה לא נסוג מהצהרותיו גם לקראת משחק מספר 4. שעות לפני הג'אמפ בול הוא אמר ש"לא אכפת לי איך לברון מרגיש", ועורר את זעמו של חברו לקבוצה פול ג'ורג', שאמר ש"לאנס חייב להיות חכם וצנוע יותר". איך זה הסתיים? לברון רשם את משחקו הטוב ביותר בסדרה, וסטיבנסון סיים עם 8 נקודות בלבד, אחרי מחצית ראשונה איומה וללא נקודות.

"לאנס בוחר צעיר, והוא חייב ללמוד מזה ולהסיק מסקנות", אמר פול ג'ורג' לאחר המשחק. "לפעמים אתה פשוט צריך להיזהר עם מה שאתה אומר. אתה על הבמה הגדולה, וכל דבר יכול לשמש נגדך בסופו של דבר. אתה צריך להיות חכם יותר".

"אין בי חרטה, ניסיתי להיכנס לו לראש אבל הוא התעלה על עצמו הלילה. אני יכול לספוג את האש, לא אכפת לי", התעקש סטיבנסון לאחר המשחק.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין) מול שחקן אינדיאנה פייסרס לאנס סטיבנסון (שמאל). AP
טקטיקה שגויה. לאנס סטיבנסון מול לברון/AP

ולברון? הוא לא צריך אף תמריץ כדי לעלות לשחק במוטיבציית שיא. "יש לי מספיק מוטיבציה גם כך, מה שעומד לנגד עיניי זה לחזור לגמר", הוא אמר בהתייחס לנסיונות הטראש טוק של סטיבנסון. "אנחנו מנסים להשתפר בכל יום שעובר. כשאתה עולה לפרקט ומשחק כמו ששיחקנו היום, אתה תהיה מרוצה בסופו של דבר גם מהתוצאה. זה מה שבנינו במשך השנים.

"אמרתי לכריס שהוא הולך לתת משחק גדול", החמיא ג'יימס לכריס בוש. "התחלנו את המשחק מצוין בזכותו".

בצד השני, לאינדיאנה היו טענות קשות בנוגע לשיפוט. במהלך המשחק נשרקו לחובת מיאמי 10 עבירות פחות מהפייסרס, והם הלכו לקו 17 פעמים יותר. לטענתו של פול ג'ורג', היה לכך חלק גדול בהפסד. "מה אתם חושבים, שזה לא מתסכל?", אמר כוכב הפייסרס. "זה מוריד לך את החשק. מצטער שאני אומר את זה, אבל אלה הם פני הדברים. חשבתי שעשינו עבודה הגנתית נהדרת, אבל הם קלעו 30 פעם מהקו, וזה נתן להם את היתרון. הוצאנו אותם מהמשחק, הם ניצחו אותנו אך ורק מהקו. אי אפשר לומר שלא תקפנו את הסל ושלא היינו אגרסיביים".

סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט (שני מימין) שופט הכדורסל מארק דייויס (ימין) מול גארד מיאמי היט ריי אלן. AP
אז אולי לא כדאי לתת לו לשחק? רוי היברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully