וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה את אינדיאנה ועלתה ל-1:3 בגמר המזרח

לברון קלע 32 נקודות, בוש הוסיף 25 והאלופה רחוקה ניצחון אחד מגמר ה-NBA אחרי שגברה על הפייסרס בביתה 90:102

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (מרכז) בין שחקני אינדיאנה פייסרס יאן מהימני (שמאל) פול ג'ורג' (ימין). AP
עוד אחד וגמר. לברון ג'יימס/AP

אינדיאנה קיוותה להפתיע ורצתה לגנוב משחק חוץ כדי להשוות בסדרה, להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות ולהשאיר לעצמה סיכוי, אבל המשחק הרביעי בגמר המזרח היה של מיאמי. קינג ג'יימס קלע 32 נקודות בקצת פחות מ-36 דקות משחק, הוריד 10 ריבאונדים והוביל את האלופה לניצחון 90:102 שהעלה אותה ל-1:3 מבטיח בסדרה. לברון עשה זאת בחן רב, תוך שהוא מספק מפגן הטבעות, הרבה תנועה ולחימה ומשתף את החברים בהתקפה. מיאמי רחוקה ניצחון אחד מגמר NBA רביעי ברציפות והיא תנסה להשיג אותו באינדיאנה בלילה שבין רביעי לחמישי.

גארד מיאמי היט דוויין וייד  (ימין) נאבק בשחקן אינדיאנה פייסרס ג'ורג' היל (שמאל). AP
אינדיאנה קיוותה, מיאמי לקחה. וייד נאבק בג'ורג' היל/AP

מיאמי - אינדיאנה 90:102 (1:3 להיט בסדרה)

שתי הקבוצות ידעו המשחק הזה יכריע את כיוון הסדרה. הפייסרס קיוו להשוות ל-2:2, ההיט רצו לברוח ל-1:3, ובסופו של דבר הקבוצה שבה משחק לברון ג'יימס השיגה את המטרה. קינג ג'יימס הבהיר כבר מהפתיחה שהוא לא מחפש הרפתקאות, קלע 8 נקודות ברבע הראשון ויחד עם כריס בוש שקלע 10, השניים הוליכו את ההיט ליתרון 19:27 בסיומו. ברבע השני דייויד ווסט, ג'ורג' היל ולואיס סקולה שמרו את הפייסרס קרובים ושלשה של פול ג'ורג' הורידה אותם למחצית בפיגור 49:44.

דאנק של לברון העלה את מיאמי ליתרון 44:56 בתחילת הרבע השלישי ואינדיאנה הרגישה שהמשחק בורח לה מהידיים. ג'ורג' היל סיפק נקודות בהתקפה אבל המכונה של לברון המשיכה לכתוש ומיאמי הוליכה 64:80 בתום הרבע השלישי. ברבע הרביעי שלשות של ריי אלן ונוריס קול חיסלו כל ניסיון קאמבק של הפייסרס, שהצליחו לצמק מעט את ההפרס אך לא יותר מזה. ג'יימס ובוש המשיכו לקלוע ובסיום ההיט ניצחו 90:102 ועלו ל-1:3 בסדרה. האלופה רחוקה ניצחון אחד מגמר ה-NBA.

לברון ג'יימס סיים עם 32 נקודות (13 מ-21 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס בוש קלע 25 (7 מ-12 מהשדה) והוריד 6 כדורים חוזרים, דוויין וייד הסתפק ב-15 ב-4 מ-12 מהשדה ורק 2 אסיסטים, ריי אלן הוסיף 9 מהספסל. פול ג'ורג' הוליך את קלעי אינדיאנה עם 23 נקודות (8 מ-16 מהשדה) ו-7 כדורים חוזרים, דייויד ווסט תרם 20 ו-12 ריבאונדים, ג'ורג' היל הוסיף 15 ולואיס סקולה תרם 12 מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט (ימין) מול גארד מיאמי היט ריי אלן (שמאל). AP
מ-3:1 יהיה קשה לפייסרס לחזור. היברט מול אלן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully