וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: יוליה גלושקו עלתה לסיבוב השני

הישראלית (98) עברה סיבוב בפריס לראשונה בקריירה כשגברה על דונה וקיץ' (67) 5:7, 6:2, 4:6. בשלב הבא: פליפקנס (21)

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
מברוק. גלושקו/ברני ארדוב

אחרי ששחר פאר ודודי סלע הודחו אמש (שני) מהרולאן גארוס, שיקמה היום יוליה גלושקו את הכבוד הישראלי כשעלתה לסיבוב השני אחרי ניצחון מרשים של 5:7, 6:2, 4:6 על דונה וקיץ' הצעירה (67 בעולם), שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-18. זו הפעם הראשונה שגלושקו עוברת שלב בפריס, והפעם השניה בלבד בקריירה שהיא צולחת סיבוב ראשון בגרנד סלאם.

גלושקו (98), שהגיעה לגרנד סלאם לאחר תוצאות בינוניות למדי בטורנירי ההכנה, פתחה היטב, הכריחה את יריבתה ל-29 שגיאות בלתי מחויבות במערכה הראשונה וניצחה 5:7 בתום 59 דקות. הסט השני כבר היה סיפור אחר לגמרי. וקיץ' המוכשרת ניצלה את שלוש אפשרויות השבירה שלה, דהרה קדימה וניצחה 2:6 כדי לכפות מערכה שלישית ומכרעת.

שם החלה הדרמה. במצב של 3:3 החליפו השתיים שבירות, ובמצב של 4:4 הצליחה גלושקו לשמור על ההגשות ולעלות ל-4:5. המומנטום הישראלי נמשך, וקיץ' הצעירה לא עמדה בלחץ, ובפיגור 40:0 ביצעה שגיאה כפולה בהגשה, סידרה לגלושקו 4:6 גדול וכרטיס לסיבוב השני.

בשלב הבא המשימה תהיה קשה הרבה יותר, כשהישראלית תפגוש את קריסטן פליפקנס הבלגית (21), שניצחה היום 6:7, 2:6 את דנקה קוביניץ' ממונטנגרו. פליפקנס, למי ששכח, הגיעה אשתקד עד חצי גמר ווימבלדון, וכבר הגיעה למקום ה-13 בדירוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully