וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דודי סלע ושחר פאר הודחו בסיבוב הראשון

המחבט הבכיר נכנע 6:1, 2:6, 6:1, 6:0 לדונאלד יאנג (79), פאר אכזבה גם כן והפסידה 6:0, 6:2 לבושאר (16) תוך 58 דקות

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
שוב הובסה מול בושאר. פאר/GettyImages

היום השני של הרולאן גארוס היום (שני) הכניס לפעולה גם את הטניסאים הישראלים, שחר פאר ודודי סלע. פאר הובסה 0:6, 2:6 בידי ג'ני בושאר הקנדית, וסיימה את דרכה בטורניר בסיבוב הראשון זו השנה השנייה ברציפות. סלע קיווה להרים את המורל של חובבי הטניס הישראלים, אך נכנע 6:1, 2:6, 6:1, 6:0 לדונאלד יאנג האמריקאי (79), והודח גם כן.

דודי סלע - דונאלד יאנג 6:1, 2:6, 6:1, 6:0

אחרי שהודח בסיבוב הראשון בכל שלושת טורנירי החימר האחרונים בהם השתתף, אכזב סלע גם בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס כששוב התקשה על החימר מול האמריקאי (79 בעולם), שבעצמו לא נחשב לשחקן חימר גדול.

במערכה הראשונה סבל סלע מאחוזים רעים מאוד בהגשות שלו, ביצע שלושה ווינרים בלבד ואפשר ליאנג לנצל שתיים מחמש אפשרויות השבירה שלו כדי לנצח 1:6 בתום 21 דקות בלבד. הישראלי התאושש בסט השני, אילץ את יריבו ל-24 שגיאות בלתי מחויבות, שבר פעמיים וניצח 2:6. הנדנדה נמשכה, ובמערכה השלישית הגיע תור סלע לבצע 24 שגיאות בלתי מחויבות. יאנג אמר תודה רבה, ניצח 1:6, ועלה ל-1:2 במערכות.

בניגוד לסט השני, בזה המכריע סלע לא הצליח להתאושש, המשיך להציג יכולת חלשה מאוד ואחוזי החזרה רעים מאוד. הנתון הבולט במערכה המכרעת, אותה ניצח יאנג: האמריקאי ביצע שגיאה בלתי מחויבת אחת בלבד, לעומת 12 של סלע, שסיפק חמישה ווינרים בלבד. ככה לא עולים לסיבוב השני.

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. Geert Vanden Wijngaert, AP
יותר מדי עליות ומורדות. דודי סלע/AP, Geert Vanden Wijngaert

שחר פאר - ג'ני בושאר 6:0, 6:2

שחר פאר קיוותה להפתיע את הקנדית הנהדרת, אך מהר מאוד התבדתה. בושאר הצעירה והכישרונית לא השאירה סיכוי לטניסאית הישראלית מן הרגע הראשון, וסיימה את דרכה בטורניר אחרי 58 דקות, כשגם ההפסקה בעקבות הגשם לא משנה את מאזן הכוחות. פאר, שמדורגת 88 בעולם, לא עברה את הסיבוב השני בטורניר היוקרתי בשלוש הפעמים הקודמות, וגם הפעם החימר הצרפתי לא האיר לה פנים. זו השנה השנייה ברציפות שהיא מודחת מהטורניר בסיבוב הראשון. אם אשתקד פאר עוד הצליחה לקחת משחקון במערכה הראשונה, הרי שהיום גם זה לא התאפשר לה.

בושאר (16 בעולם) בת ה-20, המשיכה את הכושר המצוין שלה לאחר שרק השבוע חגגה זכייה מצוינת בטורניר נירנברג. בסך הכל, במאזן ראש בראש, בושאר מובילה כעת 0:4. שלושת המפגשים אמנם התקיימו על משטח קשה, האחרון נערך השנה באקפולקו כאשר בושאר מחצה את יריבתה ללא תנאי 2:6, 2:6.

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. GettyImages
לא נזקקה למאמץ גדול מדי. ג'ני בושאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully