וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המועמדות של פאולו סוזה לבאזל מתחזקת

26.5.2014 / 22:07

שני מאמנים מקומיים ירדו מהפרק עבור קבוצת הפאר השוויצרית, מאמן מכבי ת"א זוכה לתמיכה גדולה מצד הנשיא ברנארד הויסלר

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוערך מאוד בשוויץ. סוזה/קובי אליהו

פ.צ. באזל לא ירדה ממאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה ומועמדותו לאימון המועדון דווקא התחזקה בימים האחרונים, לאור ההחלטה של השוויצרים לרדת משני מאמנים מקומיים שהיו ברשימת המועמדים להחליף את מוראט יאקין. עיתונאים המסקרים את באזל טוענים כי סוזה זוכה לתמיכה גדולה מצד הנשיא ברנארד הויסלר, שהתרשם ממכבי תל אביב ומוידאוטון, שתי הקבוצות האחרונות של סוזה, אשר שיחקו במסגרות האירופאיות מול באזל. סוזה נחשב לשם גדול מיאקין בכל הקשור לעברו כשחקן ועבודתו בעונה החולפת במכבי תל אביב זוכה להערכה גדולה במועדון השוויצרי.

להויסלר יש משקל גדול בהחלטה אם סוזה יצטרף לפ.צ. באזל, אבל כמו שבמכבי תל אביב ג'ורדי קרויף יביא את המאמן הבא במידה שסוזה יעזוב, כך גם בבאזל הדברים תלויים הרבה במנהל הספורטיבי ג'ורג' הייץ. בשונה מהויסלר, הייץ דווקא פחות התרשם מההופעות של מכבי תל אביב מול באזל אבל הוא בהחלט מעריך את סוזה ובודק את הרקורד שלו לצד המאמנים האחרים שמועמדים לקבוצה.

עיתונאים שוויצרים שפנו אל קרויף ביממה האחרונה וביקשו את תגובתו לידיעות על כך שסוזה עשוי לעבור לבאזל, שמעו את ההולנדי אומר: "אני לא מגיב לשמועות. זו המדיניות שלי ושל מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully