וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוששת: דור מיכה בעקבות מונס דאבור?

25.5.2014 / 17:03

חוזהו של הקשר מסתיים בעונה הבאה, אך הצהובים מתקשים לסכם עמו על חוזה חדש. ברק לוי יחתום ויושאל לבני יהודה?

שחקני מכבי תל אביב דן איינבינדר, דור מיכה. ברני ארדוב
עדיין אין חוזה חדש. דור מיכה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ודור מיכה מנהלים מו"מ כבר שלושה חודשים אבל שני הצדדים טרם מצאו את הנוסחה לחוזה חדש. חוזהו של הקשר שהצליח לפרוץ דרך לקבוצה הבוגרת, מסתיים בעוד שנה ובמכבי רוצים להאריך אותו. חתימה על חוזה חדש הכרחית מבחינת מכבי תל אביב מכיוון שמיכה יהיה בן 23 במהלך העונה הבאה ואם בסיומה לא יהיה לו חוזה בקבוצה, הוא יהיה חופשי במעבר לחו"ל.

אחרי סיפור מונס דאבור והמעבר לגראסהופרס, נזהרים במכבי תל אביב ורוצים לסגור עם השחקנים הצעירים כדי להרוויח בעתיד ממכירתם. העניין הוא שלמרות הרצון של מכבי ועל אף הסיפוק של מיכה במועדון, עדיין לא הושגה פריצת דרך לחתימה על חוזה חדש.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרוב לסיכום על חוזה חדש. ברק לוי/ברני ארדוב

דווקא בעניינו של ברק לוי נראה כי הצדדים מתקרבים לסיכום על חוזה חדש אחרי שהנוכחי מסתיים בימים אלה. לוי יחתום ואם מכבי תל אביב תמצא שוער מחליף אחר, היא תשאיל את שוער המשנה הצעיר לקבוצה אחרת כדי שיתחשל. בשלב הזה עדיין לא נמצא שוער שיחליף מהספסל במידת הצורך את חואן פאבלו, אבל העניין נמצא ברשימות של ג'ורדי קרויף.

אחת האופציות שעלו מבחינת לוי היא בני יהודה שנמצאת במגעים עם מכבי תל אביב לגבי עוז ראלי. גורם המצוי בפרטי המו"מ סיפר היום כי קיים פער של 800 אלף שקל בין בני יהודה למכבי תל אביב כאשר הזהובים רוצים שני מיליון שקל תמורת כרטיס המגן ומכבי מוכנה לשלם 1.2 מיליון שקל. למרות הפערים נראה כי הצדדים ימצאו את הדרך לסגור מכיוון שבני יהודה זקוקה לכסף ואין כרגע הצעה גבוהה יותר מזו של מיטש גולדהאר.

במכבי עוד לא קיבלו הודעה מפאולו סוזה בדבר עתידו וההערכה היא שבתוך שבוע ימסור הפורטוגלי אם הוא נשאר באופן סופי. סוזה פועל מצד אחד כאילו הוא חלק ממכבי תל אביב בעונה הבאה, אבל מצד שני הבהיר לכל ראשי המועדון בצורה גלויה ופתוחה שהוא מתכוון לממש עד תום את חלון ההזדמנויות שיש לו עד תחילת חודש יוני כדי למצוא קבוצה אחרת באירופה. פ.צ. באזל היא עדיין הקבוצה האטרקטיבית ביותר מבחינת סוזה, אבל השוויצרים עוד לא החליטו ללכת דווקא עליו מבין כל המועמדים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully