וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברקוביץ' וג'מצ'י התייצבו בנבחרת גם כשלא היה נוח"

26.5.2014 / 7:59

באיגוד הכדורסל לא אהבו את בקשות השחרור של רוט ואוחיון. חברי הנהלה קוראים לקנוס את השחקנים: "אם זה יפגע להם בכיס, הם יחשבו פעם שנייה". אדלשטיין לא מתכוון לשחררם בשלב זה, מקורבי אוחיון: "כשמקל, כספי, לימונד וניסים ביקשו לעזוב בעבר, לא הייתה התנגדות"

גיא גודס עוזר מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין. מגד גוזני
מי יגיע ומי לא? אדלשטיין וגודס/מגד גוזני

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין, ששמע מפי כמה מהשחקנים שהזמין בקשות לשחרור, ואחרים בקשות להגיע לאימונים באיחור, לא מתכוון לשחרר אף אחד מהם בשלב זה. כזכור, מורן רוט ביקש לא להיות חלק מהנבחרת בגלל סיבות אישיות, בעוד אוחיון הסביר שהוא מבעיה רפואית שדורשת זמן החלמה ממושך. גם אלכס טיוס הצהיר שהוא לא מעוניין לשחק בנבחרת בקיץ.

באיגוד הכדורסל מאוד לא אהבו את הבקשות של אוחיון ורוט, שהוגשו ביום שישי, דקות אחרי שאדלשטיין הציג את גיא גודס בתור עוזר המאמן והסביר עד כמה הוא מייצג את הנתינה והרוח של נבחרת ישראל ("גיא השאיר פה את הברכיים, תרתי משמע"). בנבחרת אמרו: "מיקי ברקוביץ' ודורון ג'מצ'י התייצבו למדים הלאומיים גם כשזה לא היה נוח. צריך להבין שהנבחרת היא מעל הכול".

באיגוד הכדורסל הוסיפו. "למעט טיוס, מדובר בשחקנים שהתקדמו בזכות הכדורסל הישראלי ונבחרת ישראל. הם קיבלו הטבות כמו החוק הרוסי כדי לשפר את מעמדם ואת דקות המשחק בשביל הנבחרת, ומה קורה בקיץ? הם מתקפלים ולא רוצים לבוא". אגב, גם בקיץ 2008 לא מעט שחקנים העדיפו שלא להגיע לנבחרת, מה שעורר אז את סערת "המשתמטים", כפי שכונו אז על ידי אנשיו של המאמן צביקה שרף.

יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
בעיה רפואית שמצריכה החלמה ארוכה. אוחיון/מגד גוזני

מספר חברי הנהלה באיגוד הכדורסל החלו לבדוק אפשרות לפעול בצורה תקנונית נגד שחקנים שיבחרו לא להופיע לנבחרת. "אין ספק שזו בעיה שאין יו"ר איגוד שיגבה את המאמן, אבל בתור הנהלת איגוד צריך לעשות משהו", אמר אחד מהם, "קיימים מקרי עבר בעולם בהם שחקנים הושעו או נקנסו אחרי שלא הופיעו לנבחרת. אני בטוח שאם אי-הופעה לנבחרת תפגע בכיס של השחקנים, הם יחשבו פעם שנייה".

מקורביהם של השחקנים לא אהבו את המתקפה עליהם ואחד מחבריו של אוחיון אמר לוואלה! ספורט: "יוגב משחק מגיל 16 בנבחרות הצעירות. יש לו בעיה רפואית שראשי הנבחרת עודכנו עליה מראש. לא ראיתי פליאה והתנגדות לשחרורים של גל מקל, עומרי כספי, אפיק ניסים ורביב לימונד עזבו מסיבותיהם בעבר".

מארגון שחקני הכדורסל נמסר בשם היו"ר ניר אלון: "הארגון חושב שנבחרת ישראל היא ערך עליון ולשרת את הנבחרת זו זכות. הארגון בהחלט חושב ששחרור שחקן ממשימה לאומית ראוי שיעשה בשל סיבה מוצדקת כמו סיבה רפואית ובאישור הגורמים המוסמכים בנבחרת. לימודים ועייפות אינם סיבה לשחרור מהנבחרת".

אדלשטיין מתכוון לזמן 14 או 15 שחקנים לאימון הפתיחה מתוך סגל ראשוני של 20 שחקנים. גל מקל ייעדר בשבועיים הראשונים בגלל שישחק בליגת הקיץ בלאס וגאס. ההערכות הן שרוט או אוחיון ישוחררו לבסוף, כשמנגד מעמדם של אפיק ניסים ויובל נעימי מתחזק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully