וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בנבחרת: מורן רוט ביקש להשתחרר. גם אוחיון בספק

25.5.2014 / 20:30

רכז מכבי חיפה, שלא שיחק בנבחרת מאז 2011, שוחח עם ארז אדלשטיין. רכז מכבי תל אביב סובל מבעייה רפואית

מורן רוט שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
יילך בעקבות טיוס? מורן רוט/מגד גוזני

קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל עדיין רחוק, ארז אדלשטיין המאמן החדש רק נכנס לתפקידו וכבר הוא נאלץ להתמודד עם בעיות שקשורות למצבת השחקנים שלו.

אחרי שהתבשר שאלכס טיוס מתכוון ללמוד ולא בטוח יעמוד לרשותו, היום (ראשון) מתברר שגם מורן רוט, רכזה של מכבי חיפה, שוחח עם אדלשטיין וביקש להשתחרר מהנבחרת. רוט, שלא היה בנבחרת מאז 2011 הסביר שיש לו בעיות אישיות אך בשלב זה אדלשטיין מסרב לשחררו עד שהנושא יובהר באופן אישי בין הצדדים וכרגע הוא לא משוחרר.

שחקני נבחרת ישראל יוגב אוחיון, יותם הלפרין, גיא פניני. קובי אליהו
גם הוא ייעדר? אוחיון, משמאל/קובי אליהו

אם לא די בכך, אז מאוחר יותר נודע שגם יוגב אוחיון נמצא בספק גדול לפתיחת ההכנות וייתכן שלא ישתתף בקמפיין. רכז מכבי תל אביב סובל מבעיה רפואית עליה הוא עדכן את ראשי הנבחרת כבר לפני כחודשיים ובשלב הזה לא ברור האם הוא יהיה כשיר לפתיחת הקמפיין. יש לציין שמדובר בשני שחקנים באותה עמדה ואדלשטיין יסכים לשחרר רק אחד מהם, אם בכלל.

גורם בנבחרת אמר לוואלה! ספורט: "שנה שעברה השחקנים נלחמו בשביל החוק הרוסי והקיץ כבר לא רוצים להופיע בנבחרת. ארז לא מתכוון לוותר לאף אחד". בשלב הזה אדלשטיין מתכוון לזמן גם את רוט וגם את אוחיון לסגל לפתיחת האימונים.

קמפיין המוקדמות של הנבחרת ייפתח ב-10 באוגוסט ויימשך כשבועיים וחצי. ישראל שובצה לבית 2 במוקדמות, יחד עם מונטנגרו, בולגריה והולנד. הנבחרת הראשונה בכל בית מעפילה אוטומטית, יחד עם 6 הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר במקום השני בשבע הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully