וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס: "אני רוצה ללמוד בקיץ, לא אכפת לי מה אנשים חושבים"

23.5.2014 / 11:32

נבחרת ישראל התכנסה במשרדי האיגוד. אלכס טיוס הבהיר את עמדתו: ”אדבר עם המאמן ונראה מה קורה איתי, אולי אצטרף מאוחר”. אדלשטיין בתגובה: "הוא צריך להיות בנבחרת, אין פה שום שאלה". גל מקל: ”חוזר לכאן רעב, סיימתי את העונה באי נוחות”

גיא גודס עוזר מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין. מגד גוזני
עידן חדש בנבחרת. ארז אדלשטיין עם גיא גודס/מגד גוזני

עידן ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל יצא לדרך. המאמן הנכנס היה נוכח היום (שישי) בכינוס הראשון של הנבחרת במשרדי איגוד הכדורסל. בכינוס נכחו כמעט כל המוזמנים לסגל, לרבות גל מקל שחזר מה-NBA, אלכס טיוס שהשתתפותו בקמפיין מוטלת בספק, גיא פניני שזומן לברות הלבטים של המאמן בעניין וסילבן לנדסברג, שאמור ללבוש לראשונה את המדים הלאומיים.

ג'ייק כהן שזומן לסגל הרחב שוחרר מהמפגש לאחר שהמריא לארצות הברית. הסגל מונה בשלב זה שלושה מתאזרחים - כהן, אלכס טיוס וסילבן לנדסברג, כשרק אחד יוכל לשחק בנבחרת. כמו כן נבדקת אפשרות לסיים את תהליך האזרוח של דיאור פישר, סנטר מכבי תל אביב בעבר, על מנת שיוכל לשחק בנבחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשוי לא להיות בסגל הסופי הפעם. טיוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס טיוס התייחס בפסימיות לגבי האפשרות שישחק הקיץ בנבחרת: "אני אדבר עם המאמן לגבי מה יהיה איתי הקיץ. אחרי שאני אדבר איתו, אני אדע מה קורה איתי. יש לי להשלים את הלימודים. לא איכפת לי מה אנשים חושבים או אומרים. אני אעשה מה שאני צריך לעשות. אני רוצה ללמוד בקיץ וכבר שיחקתי בנבחרת. זה משהו שאני צריך לעשות. אם אני לא אשחק, הנבחרת תצטרך להמשיך לעבוד. יש נבחרת טובה, שחקנים מוכשרים ואני חושב שהם עדיין במצב טוב. יש סיכוי שאגיע מאוחר, לא חשבתי על זה. אני לא יודע כמה זמן ייקח לי וקשה לי להעריך את הסיכויים שאשחק בנבחרת".

ארז אדלשטיין הגיב לדבריו של טיוס: "אני לא רוצה לנהל דברים דרך התקשורת, אני רוצה לשמוע את כולם ואחרי זה נחליט. אני לא צריך לקבל החלטה בשנייה, אני חושב שאלכס טיוס צריך להיות בנבחרת, ואין פה שום שאלה. יש לנו את הפריבילגיה להחליף מתאזרחים ממשחק למשחק. נשתמש גם בסילבן לנדסברג. זה טוב גם מבחינת כושר משחק, פציעות וכן הלאה".

"נבחרת ישראל זה משהו אחר, זו התרגשות גדולה. היה קשה לתאם את התאריך הזה בגלל כל מיני סיבות, עשינו מפגש קצר וחיובי. הכרנו לשחקנים את הצוות. אני נכנס לנעליים גדולות גם של מאמני העבר וגם של אריק שיבק, שהיה אחד ממאמני האיגוד הטובים ביותר שהיו בכל הנבחרות. רציתי את גודס כעוזר כי חיפשתי מישהו שהיה שחקן. גיא היה שם בנבחרת, מנבחרת קדטים ואת הבוגרים. רציתי לעשות הכל חדש".

"יש לנו צ'אנס לקנות את האהדה של הקהל מחדש, החלטנו לשחק ברוממה, נעשה שלושה טורנירי הכנה בבוסניה, כי זה דומה למשחקים מול מונטנגרו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גל מקל שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ושוב איתכם. מקל/מגד גוזני

גל מקל, שחוזר מפציעה הוסיף: "זה כיף לראות את כל החברים אחרי שנה שלא הייתי בארץ. התגעגעתי לנבחרת, זה כיף לבוא ולשחק עם חבר'ה שכולם ישראלים. חוץ מזה, הקטע שלא הייתי בשנה שעברה והפציעה שהשביתה אותי מספר חודשים גורמים לי להיות רעב. סיימתי את העונה באי נוחות מסוימת, חזרתי כשהתחיל הפלייאוף לאימונים קלים. היום אני מרגיש הרבה יותר טוב. על הנייר הכול נראה בסדר, אני מקווה שהפציעה המעצבנת הזו מאחורי".

על הדרך של הנבחרת בקמפיין: "תמיד חייבים לעלות בגלל העובדה שאנחנו כל אליפות נמצאים. אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא יותר טובים מאף אחד ולא פחות טובים מאף אחד. באופי שלנו אנחנו הרבה פעמים מזלזלים בעצמנו וביריב ולכן אסור לנו לבוא עם אף דעה קדומה. אנחנו צריכים לעבוד ולהתחבר. כולם יודעים שיש כישרון בנבחרת".

על המעמד שלו בנבחרת הוסיף מקל: "אני לא חושב שאני צריך להוכיח משהו למישהו. בשנתיים האחרונות ששיחקתי בארץ היו לי עונות מצוינות. כשאתה שחקן NBA אתה בא במעמד שונה ואני תמיד אוהב שיש עליי אחריות ולחץ. לאורך הקריירה שיחקתי תמיד טוב כשהיה עליי לחץ ואני מקווה שזה מה שיהיה הפעם". על העבודה המשותפת עם ארז אדלשטיין ציין הגארד: "אני אוהב מאוד את ארז. שיחקתי אצלו בנבחרת האולימפית. במהלך העונה דיברנו הרבה פעמים עוד לפני המינוי ואני מחכה מאוד לעבוד איתו".

ישראל תתמודד הקיץ במוקדמות אליפות אירופה בבית אחד עם נבחרות מונטנגרו, הולנד ובולגריה, כשהנבחרת שתסיים ראשונה ושש הסגניות הטובות ביותר מכל הבתים תעפלנה לאליפות אירופה שאמורה להערך באוקראינה. ישראל תתמודד בשלושה טורנירי הכנה - בגרמניה עם הנבחרת המקומית, רוסיה ולטביה, בישראל בהשתתפות רוסיה, רוסיה ב' וצ'כיה ובבוסניה בהשתתפות הנבחרת המקומית וסלובקיה.

מורן רוט, יניב גרין שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
גרין ורוט/מגד גוזני
יוגב אוחיון, עומרי כספי שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
אוחיון וכספי/מגד גוזני
יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
הלפרין/מגד גוזני
גיא פניני שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
גיא פניני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully