וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אבי קובלסקי ישמש כמאמן הכושר

21.5.2014 / 18:36

מאמן הכושר של מכבי ת"א יחליף את יורם מנחם שיעבור לעבוד עם נבחרת העתודה: "מקווה שאוכל לתרום מהידע והניסיון שלי"

אבי קובלסקי מאמן כושר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כבוד גדול ועונג עבורי להיות חלק מהצוות של נבחרת ישראל". קובלסקי/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) כי אבי קובלסקי, מאמן הכושר של אלופת אירופה הטרייה, מכבי תל אביב, יצטרף לצוות המקצועי של הנבחרת יחד עם ארז אדלשטיין וגיא גודס. קובלסקי משמש במשך יותר משני עשורים כמאמן הכושר של הצהובים ונחשב איש מקצוע מהמעלה הראשונה והיה חלק מהצוות של מכבי בזכייה בארבע אליפויות היורוליג בפריז 2001, תל אביב 2004, מוסקבה 2005 ולפני מספר ימים במילאנו. קובלסקי יחליף את יורם מנחם שיעבוד בקיץ הקרוב עם נבחרת העתודה שמתכוננת לאליפות אירופה דרג א'.

"זה כבוד גדול ועונג עבורי להיות חלק מהצוות של נבחרת ישראל", אמר קובלסקי בהודעה לתקשורת מטעם איגוד הכדורסל, "אני מקווה שאוכל לתרום מהידע והניסיון שלי ואני מודה לכולם על הבחירה בי. אעשה הכל כדי לעזור לנבחרת לעמוד במשימתה".

נבחרת ישראל תתכנס לראשונה ביום שישי הקרוב בסגל מורחב של 20 שחקנים, כשג'ייק כהן שזומן לסגל הרחב שוחרר מהמפגש לאחר שהמריא לארצות הברית. הסגל מונה בשלב הזה שלושה מתאזרחים - כהן, אלכס טיוס וסילבן לנדסברג, כשרק אחד יוכל לשחק בנבחרת. כמו כן נבדקת אפשרות לסיים את תהליך האזרוח של דיאור פישר, סנטר מכבי תל אביב בעבר, על מנת שיוכל לשחק בנבחרת.

ישראל תתמודד הקיץ במוקדמות אליפות אירופה בבית אחד עם נבחרות מונטנגרו, הולנד ובולגריה, כשהנבחרת שתסיים ראשונה ושש הסגניות הטובות ביותר מכל הבתים תעפלנה לאליפות אירופה שאמורה להערך באוקראינה. ישראל תתמודד בשלושה טורנירי הכנה - בגרמניה עם הנבחרת המקומית, רוסיה ולטביה, בישראל בהשתתפות רוסיה, רוסיה ב' וצ'כיה ובבוסניה בהשתתפות הנבחרת המקומית וסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully