וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס: "מקווה מאוד שהשחקנים מרגישים רע"

ברוקס מנסה לנער את הת’אנדר, ווסטברוק שוב עושה נזק, הטריו של הספרס שובר שיאים וגרין מתגלה כאס. סיכום הלילה

טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. AP
הטריו המופלא ביותר. דאנקן-פארקר-ג'ינובילי/AP

המספרים

* הנה חותמת סופית לגדולה של הטריו פארקר-ג'ינובילי-דאנקן: השלושה הפכו הלילה לטריו עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר בתולדות הפלייאוף, כשרשמו את הניצחון ה-111 וחלפו על פני טריו אגדי אחר, שכלל את מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'באר ומייקל קופר, שכיכבו בלייקרס בשנות ה-70 וה-80.

* אחרי עונה בינונית, דני גרין מתעורר לחיים בפלייאוף, ובגדול. שימו לב למספרים שלו במשחקים האחרונים: הוא רשם לפחות 3 שלשות בשלושת המשחקים האחרונים. בסך הכל, בכל אותם משחקים גרין קלע 22 מ-31 מהשדה (71%), כולל 15 מ-21 מהשלוש (71.4%).

* 7 השלשות של דני גרין השוו את שיא הקריירה שלו.

* עד כמה דני גרין הוא מפתח עבור הספרס? במשחקים בהם הצלף קלע למעלה מ-4 שלשות, המאזן שלהם עומד על 0:16.

* הספרס ממשיכים לדרוס כל מי שנקרה בדרכם. בסך הכל, הם ניצחו ב-7 מ-8 המשחקים האחרונים שלהם. ההפרש הממוצע? 21.9 (!).

* טוני פארקר רחוק אסיסט אחד בלבד מכניסה לרשימת 10 המוסרים הטובים ביותר בתולדות הפלייאוף. כרגע, מאזנו של הרכז הצרפתי הנפלא עומד על 999 כאלה לאורך הקריירה.

סן אנטוניו הביסה את אוקלהומה סיטי 77:112 ועלתה ל-0:2

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
צריך להוריד במינון הזריקות? ווסטברוק/AP

* רק ארבע קבוצות לאורך ההיסטוריה חזרו מפיגור 2:0 כדי לנצח בסדרת גמר המערב או המזרח. האחרונה שעשתה זאת? אוקלהומה סיטי מול הספרס ב-2012. אולי זו סיבה להיות מעודדים לקראת ההמשך.

* ארבע קבוצות לאורך ההיסטוריה חזרו מפיגור 2:0 בסדרת גמר המזרח או המערב, אחרי שהפסידו את שני המשחקים הראשונים בהפרש דו ספרתי.

* אוקלהומה סיטי קלעה 77 נקודות והשוותה את השיא השלילי במשחק פלייאוף, שהושג ב-2008.

* הנה לקח שאוקלהומה סיטי יכולה ללמוד להבא. בחמש העונות של ראסל ווסטברוק בקבוצה, המאזן של הקבוצה במשחקי פלייאוף בהם הוא זורק מעל 20 פעמים לסל עומד על 19:15. במשחקים בהם הוא זורק פחות מ-20 זריקות, הת'אנדר מחזיקים במאזן חיובי בהרבה, 7:19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
אחד דורך על השני. ווסטברוק ודוראנט/AP

מה הם אמרו על המשחק

גם בסיוטים הכי גדולים של הת'אנדר, שני המשחקים הראשונים של הסדרה לא נראו ככה. אם המשחק הראשון בגמר המערב עוד היה שקול במשך שלבים רבים, הפעם זו הייתה השפלה מהסוג שקשה מאוד להתאושש ממנה. אחרי רבע ראשון מאוזן, הספרס טסו לריצה מטורפת של 14:43 (!) והלמו בדוראנט, ווסטברוק ויתר חבריהם ללא רחם. עכשיו הסדרה עוברת לאוקלהומה סיטי, שתנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולשנות את מאזן הכוחות בסדרה, שלא יכול היה לנטות באופן מובהק יותר ליריבה.

"בסך הכל עשינו את העבודה שלנו", אמר טוני פארקר, שהצטיין עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים. "ניצחנו את שני המשחקים, אבל אני משוכנע שהם הולכים לחזור הביתה ולשחק טוב יותר. אני עדיין זוכר את איך איבדנו יתרון 0:2 מולם לפני שנתיים".

"מאנו אמר לי שזה ניצחון מסוכן, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו", אמר גיבור הערב דני גרין, שצלף 7 שלשות וסיים עם 21 נקודות. "אני מאמין שיש לנו את הבגרות, האופי והניסיון כדי להישאר מפוקסים ולמנוע מהניצחון הזה לעלות לנו לראש".

קווין דוראנט סיים ערב חלש עם 15 נקודות באחוזים רעים (6 מ-16 מהשדה, 0 מ-4 משלוש), ובעיקר - חסה בצילו של ווסטברוק, ששוב לקח את העניינים לידיים, הפעם לא בהצלחה יתרה. "גם אם היו מנצחים בנקודה אחת היינו בפיגור 2:0", ניסה KD למצוא נחמה. "הפסדנו שני משחקים רצופים, וקשה להישאר ביחד במצב הזה. נמצא דרך להתמודד".

"ברור שזה מרגיש לא טוב, אבל למען האמת - אני מקווה שזה ירגיש לא טוב", אמר מאמן הת'אנדר סקוטי ברוקס. "אני מקווה מאוד שהחבר'ה מרגישים רע בחדר ההלבשה, כי בעטו לנו בתחת. למרות זאת, יש לנו הזדמנות לחזור לעצמנו".

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סקוטי ברוקס. AP
רוצה ששחקניו ייצאו מהאדישות. ברוקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully