וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הביסה את אוקלהומה סיטי 77:112 ועלתה ל-0:2

הספרס שוב גברו ללא קושי על הת'אנדר, כשדני גרין צולף 7 שלשות וטוני פארקר חוגג על ההגנה האורחת עם 22 נקודות. ווסטברוק ודוראנט הסתפקו ב-15 כל אחד, רק ב-13 מ-40 מהשדה ביחד, בדרך להפסד ב-35 הפרש

טוני פארקר מול ניק קוליסון, סן אנטוניו מול אוקלהומה סיטי. AP
מי יכול לעצור אותו? מיכיכול לעצור אותם? פארקר/AP

חובבי הכדורסל ציפו בקוצר רוח לסדרה בין סן אנטוניו לאוקלהומה סיטי, שתי הקבוצות הטובות במערב, אולי הטובות בליגה, אבל בינתיים השליטה של סן אנטוניו היא מוחלטת והמשחקים חד צדדיים. הבוקר (חמישי) הספרס עלו ל-0:2 בסדרת גמר המערב, אחרי שהביסו ללא תנאי את הת'אנדר 77:112, ואחרי שגברו עליהם ללא קושי ב-17 הפרש במשחק הראשון, מתברר שהפער לא רק שלא קוצץ, אלא אף גדל.

טוני פארקר קלע 22 נקודות למנצחים, דני גרין קלע 7 שלשות בדרך ל-21 נקודות, טים דאנקן קלע 14 נקודות וקלט 12 ריבאונדים, מאנו ג'ינובילי ובוריס דיאו הוסיפו 11 כל אחד מהספסל, ואוקלהומה סיטי נטולת סרג' איבקה עדיין לא מצאה פתרונות להתמודדות מול ההתקפה הקולחת של הספרס, שדהרה ברבעים השני והשלישי. סן אנטוניו סיימה את המחצית הראשונה בריצת 8:25, וברבע השלישי ניצחה 18:33, כך שברבע האחרון המשחק כבר היה גמור, ושחקני הספרס חגגו מול הקהל הנלהב בטקסס ורחוקים רק שני משחקים מהגמר.

דני גרין, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
7 מ-11 מהשלוש. גרין/GettyImages
בוריס דיאו מול קווין דוראנט, סן אנטוניו מול אוקלהומה סיטי. GettyImages
מתוסכל בשני הצדדים של המגרש. דוראנט/GettyImages

קווין דוראנט וראסל ווסטברוק קלעו 15 נקודות כל אחד, כשצמד הכוכבים מסיימים את המשחק עם 13 מ-40 מהשדה ביחד, ורק 4 מ-14 ברבע האחרון. כמו כן, במהלך המשחק השנים ירדו לפסק זמן כשווסטברוק גוער בחברו בצורה מופגנת, שהמחישה את הלחץ והמתח. אוקלהומה סיטי פתחה את המשחק באגרסיביות, וטים דאנקן אף הגיב בכעס וספג טכנית, האורחים גם הוליכו ב-2 הפרש בסיום הרבע הראשון, אבל האנרגיות האלה הספיקו רק לדקות קצרות, לפני שההתקפה המשומנת של סן אנטוניו חדרה את ההגנה חסרת האונים של הת'אנדר.

אומנם גם בסדרה ב-2012 בין שתי הקבוצות סן אנטוניו הוליכה 0:2 והפסידה בסופו של דבר 4:2, אבל ספק אם הפערים נראו כל כך גדולים. הספרס סיימו את המשחק עם 50 אחוזים קלילים מהשדה, בעוד OKC רושמים את כמות הנקודות הכי נמוכה שלהם בפלייאוף (77) מאז שהקבוצה עזבה את סיאטל. הת'אנדר קלעו רק 2 מ-20 מהשלוש, והגיעו כל המשחק רק 10 פעמים לקו העונשין (5 מ-10), לעומת סן אנטוניו, שסיימה עם 21 מ-23 מהעונשין. הפעם סן אנטוניו קלעה "רק" 54 נקודות בצבע, כולל יתרון ברור בריבאונד, 38:53.

טים דאנקן, דני גרין, סן אנטונו ספרס. GettyImages
דאבל דאבל 153 בפלייאוף. דאנקן/GettyImages

על ראסל ווסטברוק נאמר שהוא נותן משחק כן-משחק לא, אבל הלילה הוא המשיך להתפרע ולא הראה סימני שיפור מהמשחק הקודם, כשקלע רק 7 מ-24 מהשדה (1 מ-5 מהשלוש), ובמשך 12 התקפות לא מסר את הכדור לאף אחד מחבריו, כולל דוראנט, שפתח לא רע והתקרר (6 מ-16 מהשדה). ג'רמי לאמב הוסיף 13 לת'אנדר בגארבג' טיים, בעוד ספולושה, פרקינס וקוליסון קלעו ביחד 4 נקודות. הספסל של האורחים נתן תרומה יפה (קרון באטלר 9, סטיבן אדאמס 9, רג'י ג'קסון 8), אבל אוקלהומה סיטי תלויה מאוד בשני כוכביה, שלא סיפקו את הסחורה.

מנגד, הלילה באופן רשמי השלישייה ג'ינובילי-פארקר-דאנקן שברו את שיא הניצחונות בפלייאוף לשלישייה (111), וחלפו על פני ג'באר-מג'יק-קופר. דאנקן רשם דאבל דאבל בפעם ה-153 בפלייאוף, השני הכי הרבה בהיסטוריה (אחרי מג'יק ג'ונסון), ואמר בסיום: "אנחנו זוכרים מה היה בפעם הקודמת, ניסע לאוקלהומה סיטי ונעלה למשחק השלישי באותה אינטנסיביות". המשחק השלישי ייערך ביום ראשון בלילה באוקלהומה סיטי.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לא אפקטיבי. דוראנט/AP
ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מותר למסור ראסל. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully