וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אור אוסטווינד על סף חתימה

הקשר ששיחק בהפועל חיפה כבר נפגש עם הקבוצה. סולארי ימשיך: "נפצע כשחקן אשדוד, זה רק הוגן להאריך את חוזהו"

one

קשר הפועל חיפה בעונה החולפת אור אוסטווינד (27) נמצא על סף חתימה במ.ס. אשדוד. הקשר השמאלי כבר נפגש באמצעות סוכנו ג'קי דהאן עם אנשי אשדוד, ובין הצדדים קיימות הבנות על מרבית הפרטים. מאמן הקבוצה ניר קלינגר מכיר היטב את השחקן ולצד היכולת המקצועית שלו, במועדון התרשמו כי מדובר בבחור מאוד חיובי שתורם לחדר הלבשה בריא. במידה ויחתום, אוסטווינד אמור להצטרף לרועי בקל ואלכנסדר דוידוב שימשיכו בחלק האחורי של הקישור.

שלשום נפרד דויד סולארי מאשדוד והמריא לארגנטינה. לפני הטיסה, סיכם השחקן עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו וזאת למרות שהוא עדיין לא חזר מהפציעה הקשה בברכו (כזכור, בתחילת העונה קרע את הרצועה הצולבת), ועדיין נמצא בתהליכי שיקום. על פי התכנית, סולארי יחזור לארץ בעוד כשבועיים ויעבור לשלב מתקדם יותר בהליך השיקום, כאשר למגרשים הוא צפוי לחזור בספטמבר. "סולארי נפצע כשחקן מ.ס. אשדוד וזה היה מאוד נכון והוגן להאריך את חוזהו, על אף שעדיין לא ברור לגמרי מתי יחזור וכמובן איך יחזור", אמר גורם במועדון.

החלוץ ירו בלו ימשיך בקבוצה ולצידו מחפשים באשדוד חלוץ ישראלי שיתאים לו על פי שיטת המשחק של קלינגר.

כפי שכבר בפורסם בוואלה! ספורט, אשדוד מנהלת מגעים עם מכבי נתניה, שמעוניינת ביאיא פטי. אשדוד רוצה כ-750 אלף שקל על ההעברה, ובין הצדדים עדיין קיימים פערים גדולים.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע מול אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מוערך על ידי קלינגר. אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully