וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישים שמכבי ת"א רואה בברק לוי את שוער העתיד"

20.5.2014 / 9:03

נמשך המו"מ על הארכת חוזהו של השוער בארבע שנים. עשוי להיות מושאל כדי לצבור דקות. המגעים בנוגע לראלי נמשכים, אוסקר גרסיה נחת בישראל לחתונה של טיבי

one

אחרי ההודעה על הארכת חוזהו של גל אלברמן, מתכוונים במכבי תל אביב לסיים בהקדם את המו"מ הממושך מול השוער ברק לוי. במועדון רוצים להחתים את השוער הצעיר על חוזה חדש לתקופה בת ארבע שנים ושיחות מתנהלות כבר זמן רב עם סוכנו אבי נמני.

לוי שלא הרבה לשחק העונה וזכה לדקות בעיקר במחזורי הסיום אחרי הבטחת האליפות, מעוניין להישאר בקבוצה אבל יתכן שבעצה אחת עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, הוא יושאל לעונה אחת לקבוצה אחרת ויוכל להתחשל. "אנחנו מרגישים שמכבי תל אביב רואה בברק את שוער העתיד של המועדון", אמרו הבוקר בסביבתו של לוי. "אם הם לא היו מחזיקים ממנו, הם לא היו דוחפים לחוזה לארבע שנים".

באשר לאפשרות שיושאל לעונה בה יצבור דקות משחק וישתפשף, אמר גורם במועדון: "מדובר בסוגיה מאוד מורכבת. מצד אחד זה תמיד טוב לשחק, אבל מצד שני לא בטוח שאפשר למצוא כעת שוער שני יותר טוב מברק. מעבר לזה צריך גם לזכור שהשאלנו את משה לוגסי לבית"ר ירושלים לחצי עונה ולא בטוח שלא היה עדיף לו להישאר במכבי את התקופה הזו. בין אם יושאל ובין אם יישאר, ברק לוי הוא בהחלט מישהו שיכול להיות בעתיד השוער הראשון של מכבי תל אביב ולשנים רבות".

המגעים לצירופו של עוז ראלי נמשכים ובשלב הזה הם מתנהלים בין קרויף לבין סוכנו של השחקן, גלעד קצב. בבני יהודה טענו ביממה האחרונה שמכבי תל אביב לא דיברה איתם עדיין על ראלי. מבחינת קצב, המסלול מאוד ברור: "אנחנו ומכבי זה החלק הכי קל. ברגע שבני יהודה ומכבי יסגרו את דמי המכירה, אנחנו נסגור מול מכבי בשתי דקות".

* מאמן הקבוצה בעונה שעברה, אוסקר גרסיה, נחת בישראל ויהיה אורח בחתונה של איתן טיבי שתיערך הערב.

עוז ראלי שחקן בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
מתקרב. ראלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully