וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן האריך חוזהו בשנתיים במכבי ת"א: "מאושר"

19.5.2014 / 9:25

אחרי ההתעניינות מחיפה ובאר שבע, האלופה הודיעה על הישארות הקשר, שירוויח 270 אלף דולר בעונה: "חש גאווה"

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) שקשר הקבוצה גל אלברמן האריך את חוזהו במועדון. אלברמן אמר לאתר הרשמי ש"מהיום הראשון בו הצטרפתי למכבי ידעתי שזהו המועדון אליו אני רוצה להשתייך לאורך שנים. אני חש גאווה רבה לקראת תחילת שנתי החמישית במכבי. אני מאושר על סיכום המשך דרכי במקום אשר שואף להישגיות ומקצוענות ללא פשרות. אתן את כל כולי על מנת לעזור למועדון להשיג את מטרותיו בשנים הבאות".

אלברמן חתם במכבי תל אביב ביוני 2010, אחרי שהגיע מבורוסיה מנשנגלדבאך, ואחרי קדנציות מאכזבות תחת אבי נמני ומוטי איווניר, בשנתיים האחרונות הוא הפך להיות אחד ממנהיגי הקבוצות של אוסקר גרסיה ופאולו סוזה. העונה הוא כבש שני שערים ובישל שער אחד.

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר: "אנו שמחים להשאיר את גל במועדון ומקווים כי ימשיך להיות בעל השפעה כה רבה במגרש ומחוצה לו".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
אחד ממנהיגי הקבוצה. אלברמן/קובי אליהו

על אף שבמכבי תל אביב ניסו להנהיג נורמה לפיה שחקן החוצה את גיל 30 ועומד לחתום על חוזה חדש לא יקבל חוזה מעבר לעונה אחת, גל אלברמן (31) יחתום לשנתיים. הקשר התעקש על אורך החוזה וזה היה חשוב לו לא פחות מהסכומים. גם הצעת הפשרה של מכבי תל אביב במהלך המו"מ הממושך, לפיה הוא יחתום לעונה אחת וחוזהו יחודש רק אם יעמוד בסף מסויים של משחקים, לא התקבלה על ידיו. בסופו של דבר ההתעקשות השתלמה ואלברמן קיבל חוזה לשנתיים ללא שום התניות.

באשר לסכומים, אלברמן ישתכר כ-270 אלף דולר נטו בכל אחת מהעונות. החוזים הקונבנציונליים במכבי ת"א מבוססים על שכר בסיס ועל פרמיות בגובה של אלף דולר לנקודה. שכר הבסיס של אלברמן יעמוד על 210 אלף דולר ואת השאר יקבל על פי צבירת הנקודות כשההערכה היא שיעשה לפחות 60 נקודות בעונה. בנוסף לכך יזכה הקשר למענקים על הישגים בארץ וכמובן על הצלחות מכבי ת"א באירופה.

אלברמן עדיין לא חתם על החוזה ובמכבי תל אביב ציינו הבוקר שיש בינם לבין השחקן עוד מספר עניינים קטנים שצריכים להיסגר סופית, אולם ההודעה שיצאה מהמועדון מלמדת על כך שגם במכבי רצו כבר להבטיח את הישארותו של הקשר לנוכח הביקוש שהיה לו במכבי חיפה והפועל באר שבע. בחיפה דיברו על חוזה לשנתיים, בבאר שבע היו מוכנים גם לדון בחוזה לשלוש שנים. אלברמן, בכל אופן, העדיף את מכבי תל אביב אחרי השנתיים האחרונות שהזכירו את השחקן שזכה בדאבל בעונת 2007/8 במדי בית"ר ירושלים אז גם נבחר לשחקן העונה בטרם עבר לשחק בגרמניה.

בסרביה מפרסמים היום שניקולה מיטרוביץ' מנסה להיעזר בשחקני מכבי תל אביב כדי לגייס כסף לסייע לנפגעי השיטפונות בבלקן. "יש פה אנשים עם לב, אנשים שרוצים לעזור", אמר קשר מכבי תל אביב. "כשהראיתי לערן זהבי את התמונות הוא היה המום ואמר - זה אסון, חייבים לעשות משהו. בפגרה, אנסה להיעזר בו ובאחרים כדי לגייס כסף. האנשים הסרבים לא יישכחו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully