וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גביע הטוטו יחל כבר ב-26 ביולי

19.5.2014 / 15:46

ההתאחדות הקדימה את פתיחת העונה בליגה ל-16 באוגוסט, מה שיחייב את הקבוצות לשנות תכניות. ישראל תארח את בלגיה בטדי

אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, משמאל. ברני ארדוב
אבי לוזון/ברני ארדוב

ליגת העל תיפתח ב-16 באוגוסט, כך נקבע היום (שני) בישיבת מזכירות ההתאחדות. משחקי גביע הטוטו ייפתחו שלושה שבועות מוקדם יותר, ב-26 ביולי, ועוד לפני פתיחת העונה יתקיים משחק הסופרקאפ בין האלופה מכבי תל אביב למחזירת הגביע עירוני קרית שמונה. ראוי להדגיש שמדובר בתאריך המוקדם ביותר בו נפתחה עונת הכדורגל בשנים האחרונות.

עוד לפני ההחלטה פורסם בוואלה! ספורט על דריכות גדולה בקרב מרבית קבוצות ליגת העל בעקבות האפשרות שתחילת עונת הכדורגל 2014/5 תהיה כבר בשבת של ה-26 ביולי. בעונה שהסתיימה בשבת האחרונה, לא התקיימו משחקי גביע הטוטו בגלל המשבר הגדול בין ההתאחדות לטוטו. המפעל השלישי בחשיבותו יחזור להיות משוחק בעונה הקרובה.

מרבית קבוצות ליגת העל שלא ישתתפו במוקדמות המפעלים האירופיים בקיץ הקרוב קבעו כבר לפני מספר שבועות מחנות אימונים ביעדים שונים באירופה סביב ה-20 ביולי וזאת מתוך הנחת עבודה או מידע ראשוני לפיו העונה תחל ב-2 באוגוסט במשחקי גביע הטוטו. כעת, לאור השינוי והקדמת המשחקים בשבוע, צריכים בקבוצות להיערך מחדש ולהקדים מול המלונות וחברות הנסיעות את היציאה לאירופה.

ערן לוי מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
בנתניה תכננו את מחנה האימון/ברני ארדוב

במכבי נתניה, למשל, קבעו את מחנה האימונים בהונגריה ל-20 ביולי והיום כבר פנו למשרד הנסיעות המטפל בעניינים, כדי לשריין תאריכים אחרים. במ.ס. אשדוד שתצא לפולין באותם תאריכים ונמצאים באותה הבעיה. גם מכבי חיפה תהיה במחנה האימונים שלה עד 28 ביולי.

אגב, בקבוצות לא ידעו לספר היום מדוע השינוי המדובר. ההערכה היא שהעניין קשור למשימות של הנבחרת הלאומית ולרצון של אלי גוטמן בשבוע נוסף של פעילות בטרם יתחיל את הקמפיין שלו.

עוד הודיעה מזכירות ההתאחדות שמשחקי נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות היורו יתקיימו לסירוגין בטדי ובאצטדיון סמי עופר בחיפה. המשחק הביתי נגד בלגיה, שיפתח את הקמפיין, יתקיים בירושלים. כמו כן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עו"ד אפרים ברק מונה לתפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות במקומו של עו"ד משה אביבי שהחזיק בתפקיד במשך 17 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully