וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים ברק ואשר שור יתמודדו על תפקיד היוהמ"ש

9.12.2013 / 15:00

לוואלה! ספורט נודע כי חבר הקאס וחבר הוועדה למעמד השחקן המועמדים המובילים להחליף את עו"ד אביבי: "ההכרעה בקרוב"

עכשיו זה רשמי: עו"ד אפרים ברק יתמודד על תפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל ועשוי להחליף בתפקיד את עו"ד משה אביבי, שיעזוב בקרוב את תפקידו. הבוקר התברר כי ברק, שעל מועמדותו לתפקיד פורסם בוואלה! ספורט בחודש דצמבר שעבר, יהיה בין המועמדים הסופיים לתפקיד ואף זוכה לתמיכה רחבה של אנשי ההתאחדות לכדורגל. הבוקר התברר כי ההתאחדות לכדורגל סיננה רשימה של עשרות מועמדים לתפקיד, ומי שנותר אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא עו"ד אשר שור מרמת גן, אשר מוכר בעיקר בשל העובדה שהוא נמנה בסגל הוועדה למעמד השחקן, שכוללת גם את עו"ד אליעזר חזן, יעקב סנדלר ואורי אפק. כזכור, בעבר פנתה ההתאחדות גם לעו"ד מורן מאירי ויוסי גייר, אך אלה בחרו שלא להתמודד לתפקיד מתוך ידיעה שיצטרכו לעזוב את תפקידם כנציגי אגודות ושחקנים.

שור חבר בוועדה למעמד השחקן מאז שנת 2000. קודם לכן הוא ייצג עשרות שחקנים ומועדונים, אך מאז מינויו לתפקיד הוא נאלץ לעזוב את תפקידו כדי למנוע ניגוד עניינים. מכאן ברור שגם ברק, אם ימונה לתפקיד, יצטרך לעזוב את תפקידו כנציג אגודות ושחקנים.

עורך דין אפרים ברק. קובי אליהו
ועשוי להחליף בתפקיד את עו"ד משה אביבי. עו"ד אפרים ברק/קובי אליהו

ברק, פרקליט בעל ניסיון עתיד בענף משפט הספורט הישראלי והבינלאומי, ייצג בעבר את מכבי פתח תקוה ובית"ר טוברוק. הוא מתמחה בין היתר בבוררויות בינלאומיות‏, דיני עבודה‏, יחסי עובד-מעביד‏, דיני ספורט‏, דיני ספורט בינלאומי‏, עמותות‏ ומשפט מינהלי‏. הוא עוסק בליווי וייצוג של ספורטאים מכל ענפי הספורט, מועדונים וארגונים הפועלים בתחום הספורט המקצועני בארץ ובעולם, ומכהן כדיין בבית הדין הבינלאומי (CAS) לספורט. ברק משמש גם כמרצה ומרכז אקדמי בתוכניות הבינלאומיות לתואר שני במשפט ספורט בינלאומי של בית הספר הגבוהה למשפט וכלכלה (ISDE) שבמדריד‏. בנוסף, הוא חבר כבוד בלשכת עורכי הדין של בואנוס איירס ובעל מספר תארים מטעם אוניברסיטת תל אביב והמכון הגבוה במדריד.

יש לציין כי מנהלת הליגה אמורה למנות מועמד משלה לתפקיד היועץ המשפטי, כך שנראה שסמכויות היועץ הבא יצטמצמו בשיעור מסוים. "אלו השניים המובילים לתפקיד, ההכרעה בעניין תתקבל בקרוב מאוד", אישר בכיר בהתאחדות.

אביבי יסיים את כהונתו באוגוסט

בתוך כך, בהתאחדות פרסמו היום את התאריך המדויק בו תסתיים כהונתו של אביבי – אוגוסט 2014. כזכור, תפקידו של אביבי היה אמור להסתיים בחודש ינואר, אך בשל הרצון לסיים את הליך הקמת המנהלת, הוחלט להאריך את כהונתו. ההחלטה הזאת היא לא ההחלטה היחידה שהתקבלה במזכירות ההתאחדות היום: יו?ר ההתאחדות אבי לוזון הודיע כי נענה לבקשת קבוצות הפועל ומכבי ת?א שביקשו לשבת כמשקיפים בישיבות המזכירות החל משנת 2014 ועד לבחירות שייערכו בחודש יולי. כמו כן, הוארכה כהונת משרד רו"ח אורליצקי, המשמש כיו"ר בקרת התקציבים, עד ולא כולל יוני 2016. המזכירות אישרה גם באופן רשמי את הסכם המנהלת שנחתם בשבוע שעבר לשלוש העונות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully