וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה חגגה על מיאמי ועלתה ל-0:1 בגמר המזרח

הפייסרס ברחו מהרגע הראשון והפגינו דומיננטיות מרשימה מול אלופת השנתיים האחרונות בדרך ל-96:107. 24 לג'ורג'

דייויד ווסט אינדיאנה פייסרס מטביע על לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
ווסט מטביע על לברון/AP

סדרת גמר המזרח ב-NBA נפתחה הערב (ראשון) עם ניצחון גדול של אינדיאנה, 96:107 על אלופת השנתיים האחרונות מיאמי. הניצחון הזה הוא הצהרת כוונות רצינית לקראת המשך הסדרה בה מקווים הפייסרס, שמחזיקים ביתרון הביתיות אחרי שסיימו ראשונים את העונה הסדירה במזרח, לגמול להיט שהדיחו אותם בשני הפלייאופים הקודמים. הגיבורים המרכזיים של אינדי במשחק היו פול ג'ורג' ורוי היברט, אבל למעשה, כל שחקני החמישייה סיפקו משחק מצוין בעוד במיאמי, רק דוויין ווייד ולברון ג'יימס מופיעים. המשחק השני בסדרה, בלילה בין שני לשלישי ב-3:30.

לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
היברט על הרצפה/AP

מהלך המשחק:

הפייסרס פתחו טוב ודאנק של ווסט קבע 4:10. ג'ורג' קבר צמד שלשות ואינדי כבר עלתה ל-10:20. לברון ענה עם סל ועבירה. הרבע הסתיים ב-24:30. אינדי הצליחה לשמור על יתרון קטן גם בתחילת הרבע השני. ווטסון העלה את המארחת ל-35:41, שבע וחצי דקות למחצית. סטיבנסון עלה ל-10 אישיות וקבע 37:46 לפייסרס, שסירבו לאבד את היתרון שלהם. המחצית נגמרה ב-45:55 מבטיח לאינדיאנה.

הבריחה נמשכה גם בתחילת המחצית השנייה וסל של ווסט כבר קבע 15 הפרש גדול, 52:67. לברון הלך לאיבוד ואיתו מיאמי כולה, בדרך ל-56:73 לאינדיאנה, חמש דקות לסיום הרבע. גמור? מיאמי ניסתה להתקרב, אבל הרבע הסתיים ב-70:83 לאינדיאנה. צ'אלמרס עשה עבירה לא ספורטיבית ו-ווטסון ניצל זאת כדי לקלוע שלוש פעמים מהקו ולקבוע 74:89. שלשה של ג'ורג' קבע 84:98, שש דקות לסיום. משם, הדקות האחרונות הפכו לסוג של גארבג' טיים וגם מאמץ אחרון של לברון ו-ווייד הסתיים בלי כלום. זה נגמר ב-96:107. ג'ורג' הוביל את אינדי עם 24 נקודות, ווסט והיברט הוסיפו 19 כל אחד, סטיבנסון 17 והיל 15. במיאמי, 27 לווייד ו-25 ללברון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. AP
פול ג'ורג' רוצה גמר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully